WOW, ale działo w poniedziałek podczas pierwszych konsultacji, a raczej wywiadu ze mną, jaki przeprowadził Piotr Majewski.
Blisko 100 osób było na czacie... niestety tylko 50 mogło nas słuchać na żywo - Piotr (strasznie mu wstyd) przez przyadek użył za małego serwera do przesyłania dźwięku .
W związku z tą wpadką udostępniamy wszystkim moim czytelnikom to nagranie. Za chwilę podam Ci link, wcześniej jednak chcę Cię poprosić o przysługę, która w krótkim czasie odmienić Twoją sytuację finansową. Tak, tak - Twoją sytuację finansową. Zaraz wyjaśnię dlaczego.
Nie chcę Cię prosić o nic wielkiego, tylko o opowiedź na kilka ANONIMOWYCH pytań, tak abym wiedział z kim mam do czynienia i co Ci przekazać z dużej wiedzy, którą posiadam. To jest dla Ciebie - jeśli będę wiedział, z kim rozmawiam i jakie masz probemy, będę mógł dostosować to, co mówię do Twoich potrzeb - logiczne, nie ;).
Proszę kliknij tutaj i wypełnij tą prostą anonimową ankietę.
Widzisz, moje podejście do sprzedaży jest zupełnie inne niż wszystkich, z którymi mogłeś mieć do czynienia.
Od lat interesowało mnie dlaczego jedne firmy odnoszą sukcesy a inne szybko upadają. Wszyscy przecież startują z wielkimi nadziejami i marzeniami. Ale rzadko komu udaje się osiągnąć prawdziwy sukces finansowy.
Zastanawiało mnie co różni sukcesy od porażek? Sam przecież też chciałem założyć firmę i musiałem wcześniej znaleźć odpowiedź.
Pewnego dnia zrozumiałem, że w książkach jest mnóstwo przestarzałego śmiecia i należy zacząć od starannego badania tych, którzy odnieśli sukces.
Materiał zbierałem osiem lat, korzystałem z literatury i badań, sam również prowadziłem własne.
Wkrótce zrozumiałem, że najważniejszym czynnikiem w biznesie [bez niego nic nie ma znaczenia] jest sprzedaż.
A jeśli tak – to zacząłem badać od czego zależy i w jaki jaki sposób inni ją powiększali.
Aktualnie mam bazę kilu tysięcy studiów przypadków wzrostów sprzedaży. Od 40% rocznie poprzez 356% (moja własne firma) po ponad 910% w skali roku.
Ten materiał jest podstawą Niewidzialnych Technik Sprzedaży, które dziś znam. Piotr namówił mnie [wahałem się bardzo długo, nie chcę aby moi klienci mieli za dużo dobrych konkurentów] do ujawnienia części wiedzy, po prostu aby pomóc jego wiernym klientom i czytelnikom - tylko do klientów i czytelników Piotra wysłaliśmy informację o tym projekcie!
Dlatego dzielę się z Tobą moją wiedzą. Ponieważ jednak dotąd pracowałem głównie dla największych firm w Polsce, muszę wiedzieć, w jaki sposób dostosować moją wiedzą do Twoich potrzeb. Jeszcze raz więc proszę Cię o wypełnienie prostej ankiety.