W drugiej części rozmowy z Maciejem Jankowskim, założycielem Fundacji Rozwoju Branży Internetowej Netcamp usłyszysz:
  1. O co chodzi w lean start-up?
  2. Dlaczego "uczenie" rynku jest nieopłacalne?
  3. Czym jest wskaźnik przyswojenia innowacji?
  4. Jak nie walczyć z konkurencją? - czyli o metodzie "błękitnego oceanu" i zastosowaniu jej w start-upie,
  5. Jak wykorzystać trend "sharing economy" panujący wśród młodych ludzi, którzy nie czują potrzeby posiadania czegoś na stałe?
  6. Jaki odważny krok, który całkowicie zmienił ich model biznesowy, podjęła firma Adobe?
  7. Jakie są przykłady innych firm, które osiągnęły sukces wpisując się (lub nie) w aktualne trendy?


Komentarze

Newsletter CzasNaE-Biznes

Zamień swoją wiedzę i doświadczenie na e-biznes. Pisz, nagrywaj i zarabiaj.

Dołącz do 97 702 czytelników

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle