Toggle navigation
Zaloguj się
Produkty
Zarejestruj się
Blog
Sprzedawaj na Ekademia.pl
Szukaj produktu...
Jak budować zespół wokół startupu lub biznesu? Wywiad: Mateusz Chłodnicki, Shuttout.com - cz. 2
wtorek, 14 kwiecień 15, 07:55
CzasNaE-Biznes
www.ekademia.pl/
@cneb
Profil
Produkty
Blog
Newsletter
Profil
Blog
Newsletter
×
Subskrybuj
Newsletter CzasNaE-Biznes
Zamień swoją wiedzę i doświadczenie na e-biznes. Pisz, nagrywaj i zarabiaj.
*
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez
Majewski Business Consulting Piotr Majewski
w zakresie, jaki opisuje
Polityka Prywatności
.
Dołącz do 97 701 czytelników
Może później
×
Z drugiej części wywiadu z Mateuszem Chłodnickim, pomysłodawcą Złote Myśli oraz
Shuttout.com
- dowiesz się:
Dlaczego Mateusz miał zawsze większe zespoły niż Piotr?
Jak zachęcić praktykantów i stażystów do pracy dla Ciebie?
Jaką rzecz musisz wdrożyć, aby skutecznie zarządzać nawet niedoświadczonymi pracownikami?
Co najbardziej przyciąga wartościowych ludzi do biznesu lub startupu?
Jakie kryterium powinni spełniać pracownicy, aby tworzyli świetny zespół?
Co napędza takie osoby, jak Mateusz?
Jak budować sieć kontaktów?
Zapraszam do oglądania:
Subskrybuj na YouTUBE
Polub na Facebooku
https://www.ekademia.pl/user/file/426241/podcast/S1/KdB_EP_08.2_Mateusz_Ch_odnicki.mp3
Zobacz też pozostałe części wywiadu:
cz.1: Jak zamienić okazje na biznesy?
cz. 3: Jak przygotować zbiórkę społecznościową (crowdfunding)?
O budowaniu zespołu dowiesz się więcej na seminarium warsztatowym
MAKE the CHANGE
←
Poprzedni
Jak zamienić okazje na biznesy? Wywiad: Mateusz Chłodnicki, Shuttout.com - cz. 1
Następne
→
Jak przygotować zbiórkę społecznościową (crowdfunding)? Wywiad: Mateusz Chłodnicki, Shuttout.com, cz. 3
Komentarze
Newsletter CzasNaE-Biznes
Zamień swoją wiedzę i doświadczenie na e-biznes. Pisz, nagrywaj i zarabiaj.
Dołącz do 97 701 czytelników
Subskrybuj
Newsletter CzasNaE-Biznes
Zamień swoją wiedzę i doświadczenie na e-biznes. Pisz, nagrywaj i zarabiaj.
*
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez
Majewski Business Consulting Piotr Majewski
w zakresie, jaki opisuje
Polityka Prywatności
.
Dołącz do 97 701 czytelników