Case Study: Wskazówka warta 20 000 zł rocznie

środa, 28 październik 09, 00:17
Chcę się z Tobą podzielić ciekawym studium przypadku, które niesie ze sobą bardzo prostą wskazówkę... wartą 20 000 zł rocznie.

Jeden z Uczestników Coachingu Internetowy Milioner wdrożył w swoim serwisie bardzo rozbudowany system korespondencji z klientami na różnych etapach procesu zamówienia.

W pierwszej kolejności wdrożył wielokrotny autoresponder składający się z 7 e-maili wysyłanych codziennie do osób, które zarejestrowały się w celu złożenia zamówienia, ale jeszcze go nie złożyły.

Kolejka ta jest wyłączana w momencie, gdy klient złoży zamówienie.

Przez 7 dni klienci otrzymują zachęty do złożenia zamówienia. Każdy e-mail jest inny - każdy zwraca uwagę na inny zestaw korzyści związanych z tą usługą.

Maile nie są natarczywe. Są pisane osobiście przez współwłaściciela serwisu i przez niego podpisywane.

Jeśli sądzisz, że taka technika musi generować dużo skarg, zaskoczę Cię. Mniej niż 1% się skarży.

Na ostatniej sesji 3 edycji Internetowego Milionera Uczestnik ten powiedział nam, że wzrost sprzedaży dzięki tej jednej kolejce e-maili szacuje na 20 000 zł rocznie.

Usługi tego Uczestnika kosztują od 50 do 1000 zł. Zwykle w okolicach 100.

A to dopiero pierwsza z kilku kolejek rozbudowanego procesu sprzedaży w serwisie tego Uczestnika.

Inny Uczestnik Coachingu pewnie niedługo wdroży kolejkę, którą sam mu naszkicowałem na jednym ze spotkań Puszczenie oczka

Polecam wdrożyć tego typu rozwiązanie. Widać, że warto, a ryzyko niewielkie.

pozdrawiam,
Piotr Majewski

P.S. Na początku 2010 ruszam z 4 edycją IM.
Komentarze (17)

Newsletter CzasNaE-Biznes

Zamień swoją wiedzę i doświadczenie na e-biznes. Pisz, nagrywaj i zarabiaj.

Dołącz do 97 702 czytelników

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle