Jak skalować biznes SaaS aż do wejścia na giełdę, jak rozliczać się z Klientami - na procent czy abonament? Jak i czy rozliczać wdrożenie?

W drugiej części wywiadu (część 1) Paweł Fornalski, współtwórca lidera na polskim rynku e-commerce IAI-Shop.com i prezes IAI S.A, opowiada:
  1. o klęsce... urodzaju po występie na pierwszej Konferencji CzasNaE-Biznes,
  2. o tym, jak zaczęli skalować swój biznes,
  3. o różnicy między tym, co Klient mówi, a czego chce,
  4. o rozliczaniu Klientów w modelu SaaS,
  5. dlaczego śniadanie w hotelach kosztuje tak dużo w porównaniu do ceny pokoju?
  6. czy i kiedy brać pieniądze za dodatkowe funkcje?
  7. kiedy słuchać sugestii Klientów?
  8. dlaczego SaaS jest dużo lepszym modelem niż software pudełkowy?
  9. o czym zapominają Klienci rezygnujący z SaaS?
A potem jeszcze:
  1. jak wygląda wchodzenie na NewConnect?
  2. jak konkurencja reaguje na pojawienie się firmy na giełdzie?
  3. co tak naprawdę dają pieniądze z giełdy?
  4. ile pieniędzy firma powinna mieć na koncie, aby móc się rozwijać?
  5. kiedy firma powinna przejmować się własną wyceną?
Zapraszam do oglądania:

Zobacz też:
Komentarze

Newsletter CzasNaE-Biznes

Zamień swoją wiedzę i doświadczenie na e-biznes. Pisz, nagrywaj i zarabiaj.

Dołącz do 97 701 czytelników

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle