Jak szacować rentowność
kampanii reklamowych
za pomocą Kalkulatora ROI?

Dla moich klientów i dla siebie opracowałem Kalkulator Rentowności Kampanii Reklamowej, nazwany skrótowo Kalkulatorem ROI. Jest to bardzo proste i dzięki temu bardzo użyteczne narzędzie w rękach świadomego marketera.

Kalkulator ROIKalkulator ROI pomoże Ci:
  • wstępnie oszacować skuteczność planowanej kampanii reklamowej,
  • wybrać najlepszą formę reklamy,
  • wybrać najlepsze medium reklamowe,
  • wybrać najlepszą treść reklamy.
Dzięki błyskawicznym wyliczeniom Kalkulator ROI ustrzeże Cię przed błędnymi inwestycjami w reklamę a przynajmniej pomoże zminimalizować straty generowane przez nieskuteczne kampanie.

Kalkulator jest arkuszem kalkulacyjnym stworzonym w Excelu. Aby więc z niego skorzystać, wystarczy posiadać Excela (MS Office), Calc (darmowy OpenOffice) lub inny program obsługujący format XLS.

Kalkulator ROI jest darmowy i możesz pobrać go na stronie http://www.cneb.pl/download/KalkulatorROI.zip

Oprócz prostoty działania Kalkulator ROI ma jeszcze kilka innych zalet:

  1. Oblicza wszystko w locie, więc wyniki pokazuje od razu po wpisaniu danych.

  2. Na dole zawiera definicje najważniejszych wskaźników — CR, CTR, CPM, ROI.

  3. Każde pole jest opisane w zrozumiały sposób.

  4. Jest tak skonstruowany, aby po wydrukowaniu wszystkie obliczenia zmieściły się na 1 stronie A4. Można więc przygotować obliczenia, wydrukować je, opisać i dołączyć do dokumentów dla osób decyzyjnych lub do analizy wykonanych już kampanii reklamowych.
Mimo prostoty działania tego niezwykle użytecznego narzędzia, trzeba
  • umieć się nim posługiwać,
  • rozumieć specyfikę różnych form reklamy
  • i rozumieć różnych form rozliczania sie za reklamę.
W tym kursie za pomocą multimedialnych prezentacji dokładnie opiszę
  • zasady korzystania z Kalkulatora ROI,
  • analizowania wyników,
  • oraz szacowania skuteczności i opłacalności kampanii reklamowych.

Kurs zawiera

  • Multimedialne prezentacje trwające 30 minut.
  • 10 stron skryptu do wydrukowania.
  • Egzamin pozwalający zweryfikować swoją wiedzę.

Certyfikat uczestnictwa

Certyfikat uczestnictwaNa końcu kursu znajduje się egzamin sprawdzający wiedzę zdobytą podczas kursu - w szczególności umiejętność posługiwania się Kalkulatorem ROI.

Uczestnicy, którzy zdadzą egzamin przynajmniej na 75%, otrzymają pocztą podpisany przez Piotra Majewskiego, oficjalny certyfikat ukończenia kursu, który może pomóc przy negocjacjach z klientami lub szukaniu nowej pracy.

Warunki uczestnictwa

  • Organizator gwarantuje Uczestnikom osobistą pomoc Trenera na pytania zadane na Forum merytorycznym kursu przez 30 dni od daty opłacenia kursu przez Uczestnika.
  • W cenie kursu Uczestnik ma prawo jeden raz podejść do egzaminu w ciągu 30 dni od daty opłacenia kursu.
  • Wynik z egzaminu nie niższy niż 75% warunkuje otrzymanie certyfikatu uczestnictwa w kursie i zdania egzaminu.
  • Organizator może zamknąć kurs nie wcześniej niż 30 dni od daty opłacenia kursu przez Uczestnika.



Dołącz do Jak szacować rentowność kampanii reklamowych za pomocą Kalkulatora ROI? teraz!

Uzyskaj dostęp za 27.00 PLN

Kliknij na przycisk powyżej, aby przejść do formularza

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle