PROGRAMOWANIE J2ME

TWORZENIE GRY ORAZ APLIKACJI NA URZĄDZENIA MOBILNE

 
etykieta
  • INFORMACJE
  • Czas trwania: 9 Godzin!!
  • Dźwięk: Polski lektor
  • Rozdzielczość: 1024x768
  • Cena: 57 złote

[[przycisk]]

FILM PROMOCYJNY

Obejrzyj i przekonaj się o wartości kursu

player

 
 
Opis kursu

Czy marzyłeś kiedyś o własnej grze na komórkę?

A może widzisz siebie jako autora niezwykle potrzebnej aplikacji, z której korzystają zarówno znajomi oraz rodzina, ale także i Twoi Klienci?
 

Czy wiesz, że teraz od realizacji tego pragnienia dzieli Cię tylko krok?

Oto przedstawiamy kurs video z zakresu programowania J2ME na urządzenia mobilne. Oczywiście zrealizowany jest on w języku polskim!
 

Z myślą o Tobie stworzyliśmy 9 godziny kurs video, który podzieliliśmy na 2 istotne części.

Pierwsza dotyczy wprowadzenia do języka JAVA. Od niego to właśnie pochodzi J2ME- jedyna technologia, którą obsługują niemal przez wszystkie telefony. Dzięki tej części naszego szkolenia otrzymasz wiedzę na temat najważniejszych podstaw, niezbędnych do rozpoczęcia pracy. Pamiętaj, że poznasz tam praktyczne wykorzystanie wszystkich poruszanych zagadnień, dzięki czemu błyskawicznie zapamiętasz dany temat.

Druga część to 5 godzinny materiał podzielony na 10 lekcji. Za jego pośrednictwem poznasz poszczególne kroki procesu tworzenia gry na telefon komórkowy. Oczywiście, całość kursu została przygotowana z taką precyzją, by materiał mógł zrozumieć każdy marzący o karierze programisty.

10 lekcji poświęconym stworzeniu gry komórkowej. Co najważniejsze całość zaczynamy od pustego dokumentu. Nie ma mowy o wklejaniu tekstu! Całość pisana od zera z tłumaczeniem linijka po linijce po to aby zrozumiał każdy aspekt tworzenia gry a to wykorzystał w swoich projektach
 

Jaką grę stworzę za 57zł?

Zapewne zadajesz już sobie pytanie, jak będzie wyglądała pierwsza gra, którą stworzę dzięki instrukcjom z Waszego kursu?

Już odpowiadamy. Zajrzyj poniżej aukcji, przygotowaliśmy tam ogólne obrazy- w postaci zrzutów ekranu zrealizowanej pracy. Co do funkcji jakimi się zajmiemy w czasie jej tworzenia, będą: licznik klatek fps, ilość żyć, punkty, budowa menu nawigacyjnego, możliwość włączenia lub wyłączenia wibracji oraz głosu. A to tylko początek! Pomyśl, jak bardzo wykorzystasz nowo zdobytą wiedzę i zbudujesz kolejne gry oraz różnorodne aplikacje. Na pewno zaskoczysz tym wielu znajomych. Dokładny spis poszczególnych lekcji umieściliśmy na końcu aukcji.

Jak widzisz, nasz kurs to ogromna skarbnica wiedzy, jaką możesz spożytkować na wiele sposobów. Co ważne, tym jednym zakupem ominiesz szereg ogromnych wydatków na podręczniki dla programistów. Jak dotąd nasze szkolenie z zakresu programowania J2ME jest pierwszą publikacją tego typu na polskim rynku.

Na pewno również zdajesz sobie sprawę, że stanowisko programisty J2ME to bardzo poszukiwany zawód, a co ważniejsze dobrze opłacany. Tak więc warto raz zainwestować w kurs, który przygotowaliśmy z myślą o Tobie, i poświęcić kilka godzin, aby poczynić milowy krok do własnego doskonalenia osobistego i zawodowego!
 

Spis tresci
  Rozdział: Czas trwania:
  • 1 – Skompletowanie narzędzi
  • Omówimy jakie narzędzia należy skompletować do programowania J2ME
03:57
  • 2 – Szukamy i instalujemy narzędzia
  • Pokażemy gdzie można otrzymać darmowe oprogramowanie które będzie nam niezbędne.
05:34
  • 3 – Zapoznanie z programem Wireless Toolkit
  • Testujemy oprogramowanie do pracy Wireless Toolkit
02:24
  • 4 – Zapoznanie z programem Notepad ++
  • Testujemy oprogramowanie do pracy Notepad ++
04:18
  • 5 – Identyfikatory oraz słowa kluczowe
  • Omówimy identyfikatory oraz słowa kluczowe w języku JAVA
09:54
  • 6 – Szkielet programu
  • Stworzymy bazową formę szkieletu programu która jest koniecznym wymogiem
08:38
  • 7 – Podstawowe operacje
  • Omówimy podstawowe operacje w języku JAVA
09:48
  • 8 – Zmienne
  • Zapoznamy Cię ze zmiennymi w języku JAVA
22:25
  • 9 – Zmienne całkowite
  • Omówimy jakiego typu zmiennych najlepiej używać do danego projektu
06:10
  • 10 – Operatory matematyczne
  • Zapoznamy Cię z operatorami matematycznymi oraz przećwiczymy zmienne
11:52
  • 11 - Instrukcja warunkowa if
  • Instrukcja która pozwala na wykonanie bloku programu jeżeli zostanie spełniony dany warunek którego sami nadajemy. W tej lekcji pokażemy warunek równości.
06:15
  • 12 - Instrukcja warunkowa if else
  • Instrukcja która pozwala na wykonywanie bloku programu jeżeli główny warunek nie zostanie spełniony. Pokażemy w jaki sposób używać daną instrukcję.
03:38
  • 13 - Switch
  • Instrukcja która zastępuje nam zbiór instrukcji If. W szybki sposób możemy wpisac warunki. Dowiesz się jak korzystać z tego ugodnienia.
05:12
  • 14 - Operatory porównania
  • W tej lekcji poznamy operatory porówna. Aby dokładniej poznać operatory przedstawimy je na przykładach.
05:00
  • 15 - Operatory logiczne
  • Poznamy 3 operatory tj. AND, OR oraz negację które posłużą nam do budowania bardziej skomplikowanych warunków. Wytłumaczymy Ci na prostych przykładach więc nie będziesz miał problemu ze zrozumieniem tego tematu.
21:22
  • 16 - Pętla For
  • Pętle for pozwalają nam na wykoanie danego bloku kodu więcej niż jeden raz, pokażemy w jaki sposób to działa.
03:00
  • 17 - Pętla While
  • Pętla która będzie wykonywała dany blok kodu dopóki warunek będzie spełniony, wyjaśnimy w jaki sposób to działa.
06:28
  • 18 - Pętla Do While
  • Kolejny rodzaj pętli która wykonuje cykl kodu a następnie sprawdza warunek. Omówimy jej działanie.
03:21
  • 19 - Funkcje
  • Omówimy deklarację funkcji czyli proces w którym nasza funkcja będzie wykonywała dany proces, fragment kodu
05:23
  • 20 – Przekazywanie argumentów
  • Nauczymy Cię w jaki sposób przekazujemy argumenty do funkcji
02:27
  • 21 -  Pobieranie wartości funkcji
  • Wyjaśnimy Ci w jaki sposób możemy pobierać wartości funkcji. Pokażemy Ci to na prostym przykładzie a mianowcie będziemy zamieniać liczby na dni tygodnia ;)
13:17
  • 22 – Zasięg zmiennych cz.1
  •  
01:36
  • 23 – Zasięg zmiennych cz.2
  •  
06:21
  • 24 – Szkielet gry
  • W tej lekcji wykonamy szkielet gry na którym będziemy budować naszą pierwszą grę ;)
19:12
  • 25 – Metoda rysowania kwadratów
  • Pokażemy w jaki sposób możemy rysować kwadraty w dowolnym kolorze.
09:12
  • 26 – Metoda rysowania zaokrąglonych kwadratów
  • Pokażemy w jaki sposób możesz zaokrąglić wykonane wcześniej kwadraty
03:04
  • 27 – Metoda rysowania linii
  • Pokażemy w jaki sposób możesz tworzyć linie
03:16
  • 28 – Wyświetlanie tekstu
  • Przybliżymy proces wyświetlania, tworzenia oraz modyfikacji tekstu
11:35
  • 29 – Stworzenie grafiki na potrzeby gry
  • W tej lekcji stworzymy głównego bohatera naszej gry ;)
03:57
  • 30 – Wkomponowanie grafiki do programu
  • W tej lekcji zaimplementujemy grafikę do kodu naszej gry. Pokażemy w jaki spósób tego się dokonuje abyś mógł dokonywać tego sam np. na innych grafikach
04:38
  • 31 – Wprawiamy w ruch bohatera
  • Sprawiamy aby nasz mini bohater mógł być sterowany
07:07
  • 32 – Stworzenie nowych grafik
  • Tworzymy nowe grafiki pozycji bohatera aby jego pozycja była nieco bardziej realistyczna
09:19
  • projekt cz.1 - Inastalacja oprogramowania i narzędzi
  •  
17:50
  • projekt cz.2 - Tworzenie menu gry
  •  
38:46
  • projekt cz.3 - Definowanie obiektowe parametrów gry
  •  
30:22
  • projekt cz.4 - Sterowanie i tworzenie gracza
  •  
31:45
  • projekt cz.5 - Logika gry i kolizje miedzy elementami
  •  
29:53
  • projekt cz.6 - Algorytm żyć gracza
  •  
27:39
  • projekt cz.7 - Dodawanie grafik definiowanie ruchów piłki
  •  
28:32
  • projekt cz.8 - Definiowanie kolizji piłki z cegiełką i przyznawanie punktów
  •  
28:32
  • projekt cz.9 - Tworzenie poziomów i końca gry i dodanie animacji
  •  
28:18
  • projekt cz.10 - Oprawa audio wizualna
  •  
35:59

Zalety naszych produktów

  • Wszystkie nasze materiały są kompletne. Nasze kursy poprowadzą Cię od zera do konkretnego projektu.
  • Kursy prowadzą eksperci, praktycy którzy posługują się daną aplikacją, językiem, środowiskiem na codzień. Masz pewność, że wiedzę którą otrzymasz jest wyselekcjonowa.
  • Dzięki kursom w szybki sposób przyswoisz daną wiedzę. Koniec z nudnymi książkami. Oglądasz kiedy chcesz i co chcesz.
  • Nasze produkty łączą ze sobą chęć obdarowania Ciebie wiedzą za niską cenę. Całość składa się na to, że na drugi dzień możesz cieszyć się nową wiedzą.
  • Kursy które sprzedajemy są oparte na najnowszym oprogramowaniu czy też środowisku. Idziemy z duchem czasu.

[[przycisk]]

 

 

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle