Oto prawdziwa historia copywritera...
80 lat temu genialny copywriter Maxwell Sackheim stworzył reklamę ze sławnym dzisiaj nagłówkiem. Testy trwały kilka lat, ale w rezultacie powstał tandem, którego nikt nie był w stanie pobić przez 40 LAT!
Reklama promowała kurs podstawy języka angielskiego dla Amerykanów, a nagłówek brzmiał (tłumaczenie):
"Czy popełniasz te błędy w angielskim?"
Czemu ten nagłówek był tak skuteczny? Dzięki słowu "te", które same w sobie nic nie znaczy, ale jako część całej struktury wprowadza ogromną zmianę. Słowo "te" sugeruje, że w reklamie znajdują się przykłady błędów, które mogą poprawić. I tak faktycznie było.
Jeśli chcesz poznać więcej sekretów pisania nagłówków wraz z GOTOWYMI do zastosowania szablonami najskuteczniejszych nagłówków w historii, czytaj dalej...
Piotr Majewski,
redaktor CzasNaE-Biznes
właściciel kilkudziesięciu różnych serwisów
Idąc sobie ulicą w słoneczny wiosenny poranek do sklepu lub do pracy zapewne zauważyłeś reklamy kredytów wiszące na słupach albo szpecące wiaty autobusowe. Widziałeś na pewno bilbordy na ścianach budynków. Może nawet natknąłeś się na kolorowe reklamy wyświetlane na olbrzymich monitorach.
Które z nich zapamiętałeś? Może zapytam Ciebie inaczej. Czy w ciągu ostatniego tygodnia zapamiętałeś chociaż jedną reklamę?
No właśnie...
A dzieje się tak dlatego, że zapewne zdążyłeś się "uodpornić" na reklamę i podświadomie ją ignorujesz.
Co więc należy zrobić i jakie podjąć działania aby klienci czytali Twoje reklamy?
OD: Piotr Majewski, redaktor CzasNaE-Biznes
TEMAT: Pokażę Ci proste techniki tworzenia nagłówków, które wprowadzą klienta w odpowiedni stan umysłu, dzięki czemu z zaciekawieniem przeczyta Twoją ofertę i kupi Twój produkt!
Drogi Copywriterze,
Z pewnością mogę się zacząć do Ciebie tak zwracać, gdyż już za chwilę będziesz w stanie napisać skuteczny nagłówek i to nie tracąc na to długich godzin pracy. Żeby pomóc Tobie w tworzeniu przynoszących wymierne (finansowe) rezultaty, a nie tylko kreatywnych nagłówków (bo naszym celem nie jest zabawienie klienta tylko SPRZEDAŻ) przygotowałem 41 minutowy kurs. Dowiesz się z niego jak krok po kroku stworzyć idealny nagłówek i to na konkretnych przykładach, popartych wieloletnimi badaniami i doświadczeniem najlepszych Copywriterów z całego świata. Nawet jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś lub jeśli stawiasz właśnie pierwsze kroki w copywritingu, możesz zacząć pisać przyciągające uwagę nagłówki, gdyż całą potrzebną wiedzę dostaniesz ode mnie!
Poznasz dokładną procedurę "podrasowania" nagłówka tekstu - od słabego, do bardzo skutecznego i mocnego
A przy okazji poznasz:
W tym nagraniu:
Wszystkie te zagadnienia zostały zawarte w jednym starannie zaplanowanym kursie, dzięki czemu nawet osoba początkująca w szybkim tempie opanuje całą potrzebną wiedzę. W mgnieniu oka staniesz się wirtuozem pióra, a Twoje nagłówki uczynią Cię bogatym!
Gdy tylko złożysz i opłacisz zamówienie, otrzymasz za darmo 1 miesiąc abonamentu CzasNaE-Biznes, który kosztuje normalnie 47 zł miesięcznie.
W ramach CzasNaE-Biznes otrzymasz dostęp do:
41 min nagrań VIDEO do oglądania on-line lub do pobrania na dysk. Będziesz miał do nich dostęp z każdego komputera podłączonego do Internetu przez 180 dni od opłacenia kursu. | |
41 min nagrań MP3 do słuchania do pobrania na dysk. Dobrym sposobem nauki jest słuchanie np. podczas spaceru, jazdy samochodem albo ćwiczeń. Wystarczy, że wgrasz materiały na odtwarzacz MP3 i możesz słuchać ich gdziekolwiek i kiedykolwiek chcesz. | |
41 min prezentacji multimedialnych do oglądania on-line. To idealne narzędzie do nauki. Dźwięk został zsynchronizowany z prezentacją dzięki czemu cały czas będziesz na bieżąco i zobaczysz informacje zawarte na slajdach. Ponadto wykłady zostały podzielone na krótkie zagadnienia, do których możesz łatwo wrócić w celu przypomnienia. Możesz także dany fragment przesłuchać kilka razy aby lepiej go zrozumieć i zapamiętać. | |
Precyzyjnie wybrane zadanie z omówieniem zadania nagranym przez Piotra i Artura. Jest to świetny sposób na przećwiczenie w praktyce nabytych umiejętności, co jest niezwykle istotne by pisać dobre nagłówki. | |
Dostęp na 1 miesiąc do CzasNaE-Biznes. W środku znajdziesz kilkaset artykułów, wykład video, audycje pytań i odpowiedzi oraz kilka tysięcy dyskusji na Polskim Forum E-Biznesu, Merytorium.pl. To wszystko, praktycznie o e-biznesie i e-marketingu.
|
Nagłówek mimo, że jest krótki ma ogromne znaczenie, powoduje że klient w ogóle spojrzy na naszą ofertę.
Czy stać Cię na reklamę która nie przynosi rezultatów? Nawet jeśli nie wykupujesz drogich kampanii tylko promujesz swój biznes dając ludziom wiedzę, wysyłając do nich biuletyny, prowadząc bloga dotyczącego Twojej branży, po co tracić czas na nieskuteczne maile i oferty, a przecież tak łatwo to możesz zmienić:
Skorzystaj z wiedzy i umiejętności wypracowanej przez całe pokolenia copywriterów przekazanej w przyjazny i zrozumiały sposób, dzięki czemu nawet będąc laikiem w tym temacie przyciągniesz uwagę Twoich klientów i znacznie zwiększysz sprzedaż.
Jeśli się wahasz to mam dla ciebie propozycję. Całe ryzyko tej inwestycji wezmę na siebie. Sprawdź przez 30 dni tą wiedzę i zobacz jakie niezwykłe rezultaty przyniesie Ci jej zastosowanie:
Pozdrawiamy,
redaktor CzasNaE-Biznes autor bestsellera „Czas na e-biznes” właściciel kilkudziesięciu serwisów www |
|
P.S. Pamiętaj, że dobry nagłówek to 80% pracy nad tekstem za sobą (David Ogilvy) więc miej to już za sobą: