To był jeden z tych mroźnych dni w styczniu, które zachęcają bardziej do kreatywnej pracy niż wychodzenia na zewnątrz. Postanowiłem wypróbować nowy, bardzo prosty pomysł na sprzedawanie drogich usług.Być może Ciebie też irytuje fakt, że mimo wysokiej jakości i zadowolenia z Twoich usług Twoich Klientów, nowych trudno przekonać do zakupu... tradycyjnymi metodami!
W kilkanaście minut przygotowałem i wysłałem do swoich czytelników ankietę z prostym, ale ważnym pytaniem. W zamian za odpowiedź zaprosiłem ich na darmową audycję następnego dnia. 241 osób odpowiedziało dając mi i Dariuszowi Świerkowi materiału na kilka audycji, a nie tylko na tę zapowiedzianą.
Następny dzień poświęciliśmy na przeanalizowanie odpowiedzi. Pierwsze pytanie w ankiecie było uniwersalne: “jaki problem spędza Ci sen z powiek i zagraża istnieniu Twojej firmy?”. Odpowiedzi były więc zróżnicowane.
Wieczorem, z głową pełną porad, usiedliśmy z Dariuszem przed mikrofonem i rozpoczęliśmy audycję. Przez półtorej godziny radziliśmy naszym słuchaczom, jak rozwiązać ich problemy biznesowe. Moglibyśmy gadać tak jeszcze przez kilka godzin, ale nie taki był plan...
Całą audycję nagrałem i wystawiłem następnego dnia na sprzedaż za 47 zł. Zarabianie na niej i sprzedaż w tej cenie to też nie był jednak mój plan... chociaż znalazła i w tej cenie nabywców.
Zamiast promować nagranie za 47 zł, zaoferowałem ją moim czytelnikom za 4,88 zł, a Klientom za darmo. Nie było trudno znaleźć chętnych na wartościową wiedzę za darmo albo za 5 zł biorąc pod uwagę fakt, że zniżka była ograniczona czasowo...
… ale trudno rozdając za darmo lub sprzedając coś za 5 zł zarobić jakieś sensowne pieniądze. My zarobiliśmy na audycji 848,34 zł... trudno uznać to za sukces... gdyby nie fakt, że faktycznie zarobiliśmy 21 371 zł. W tej jednej akcji, którą potem ponawialiśmy.
Aby zamienić 848 zł za 21 371 zł wykorzystaliśmy jedną prostą, powtarzalną i dostępną również dla Ciebie metodę, którą za chwilę Ci zdradzę...
weź udział w tym kursie
i zacznij sprzedawać więcej
“Metodą Majewskiego”...
Masz 30 dni na zapoznanie się z Metodą i być może przeprowadzenie pierwszej kampanii. Jeśli w ciągu tych 30 dni uznasz, że to nie jest dla Ciebie, daj mi znać na adres biuro @ majewskibc.pl, a zwrócimy Ci wszystkie pieniądze zapłacone za ten kurs. Nie musisz niczego nam udowadniać., aby skorzystać z gwarancji.