Najważniejsza decyzja marketingowa

Demetria Guynes, Norma Jean Mortensen, Natalie Herschlag i Thomas Mapother nie byliby dzisiaj tak znani, gdyby świadomie nie stworzyli globalnych, łatwych do zapamiętania i dobrze brzmiących marek:

Demi Moore, Marilyn Monroe, Natalie Portman i Tom Cruise brzmią lepiej. Prawda?

Aktorzy to wiedzą. Profesjonalni przedsiębiorcy też. Marka jest wszystkim. Marka jest często najważniejszą decyzją, jaką musisz podjąć, aby Twój biznes mógł rosnąć. Zastanów się, jak bardzo Twoje starania mogą być niweczone tylko przez to, że wybrałeś złą nazwę.

Dlatego Google nie nazywa się już "BackRub", IBM porzucił "Computing Tabulating Recording Corporation", a Pepsi-Cola brzmi dużo lepiej niż "Brad's Drink".

Kto używałby dzisiaj sprzętu Sony, gdyby nie zrezygnowali z pierwotnej nazwy: "Tokyo Tsushin Kogyo K.K.".

Nie musisz jednak zmieniać nazwy firmy. Nazwa firmy to jedno, marka to drugie. Moja firma nazywa się "Majewski Business Consulting Piotr Majewski"… ale nazwę to widzisz właściwie tylko na umowach i fakturach. Posługuję się markami.

Dobra nazwa wiele ułatwia i czyni marketing znacznie łatwiejszym.

Zła nazwa jest jak nieprzyjemny oddech przystojnego faceta - odrzuca i zniechęca nieważne jak bardzo wszystko inne przyciąga.

Jest sporo bardzo konkretnych zasad, które pomagają stworzyć właściwą i dobrą nazwę. Pozwól, że podczas kursu online pokażę Ci:

Jak wybrać nazwę, która ułatwi Ci promocję i jak uniknąć nazwy, która będzie Ci szkodziła?


pozdrawiam,
Piotr Majewski

P.S. Nic nie ryzykujesz. Chroni Cię 30dniowa gwarancja satysfakcji. Jeśli z jakiegoś powodu po konferencji uznasz, że nie była to dla Ciebie właściwa inwestycja, napisz do nas, a zwrócimy Ci pieniądze.

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle