Metody rozwiązywania konfliktów
Agata MotylPoznaj skuteczne sposoby na rozwiązywania konfliktów w biznesie i w pracy
Â
Cel szkolenia:
-
nabycie umiejętności zapobiegania powstawaniu konfliktów oraz umiejętne rozwiązywanie tych, które już zaistniały
-
zdobycie umiejętności utrzymywania lepszych relacji z ludźmi z otoczenia - głównie zawodowego, współpracowników biznesowych
-
zwiększenie własnej skuteczności we współpracy z innymi
-
łatwiejsze osiąganie zamierzonych celów, przy zachowaniu odpowiednich relacji z innymi
Profil uczestnika:
-
właściciele małych i średnich firm
-
menadżerowie wszystkich szczebli
-
kierownicy zespołów
-
osoby, których praca wymaga częstych kontaktów z ludźmi (m.in. sprzedawcy, akwizytorzy, pracownicy obsługi klienta lub działu HR)
-
osoby pracujące na co dzień w zespołach
Po szkoleniu uczestnik:
- zdobędzie umiejętności dostrzegania pierwszych oznak rodzącego się konfliktu
- będzie potrafił określać potencjalne konfliktowe sytuacje
- nauczy się rozróżniać konflikty
- dowie się, które z nich preferuje
- dowie się jak rozwija się konflikt
- pozna zasady i metody, które będzie mógł zastosować do rozwiązania konfliktu
- dowie się więcej na temat arbitrażu i prowadzenia mediacji
- pozna podstawy prawidłowego prowadzenia negocjacji
- dowie się jak wykształcić w sobie cechy, pożądane u osób rozwiązujących konflikt
Korzyści organizacji:
Utrzymanie dobrych relacji w firmie, zwiększenie efektywności pracowników poprzez unikanie sytuacji konfliktowych, dbanie o wizerunek firmy jako przyjaznego pracodawcy.
Trener, szkoleniowiec
Agata Motyl- specjalistka z zakresu rozwiązywania konfliktów, negocjacji i mediacji oraz różnic kulturowych, której wiedza kształtowała się w połączeniu teorii na studiach doktorskich, z praktycznym jej wykorzystaniem w ramach swojej codziennej pracy zawodowej.
Certyfikaty i zaświadczenia
Kurs umożliwia zdobycie zaświadczenia w formie papierowej. Aby mieć możliwość otrzymania zaświadczenia należy w pełni przejść kurs oraz z pozytywnym wynikiem zaliczyć test końcowy weryfikujący zdobytą ze szkolenia wiedzę.
Szkolenie w liczbach
-
Czas trwania: ok. 2,5h
-
Ilość slajdów: ok.150
-
Ilość quizów: 8
-
Ilość Case Study: 3
-
Czas dostępu: 60 dni
Dodatkowe opcje i możliwości szkolenia
Istnieje możliwość zastosowania dodatkowych opcji w szkoleniu, z których duża część ma swoje szczególne zastosowanie w przypadku korzystania z kursu przez większą ilość pracowników Państwa firmy:
- możliwość organizacji dodatkowych spotkań stacjonarnych w uzgodnionej formule (blended learning)
- możliwość organizacji dodatkowych audio/wideowarsztatów z trenerem do szkolenia w uzgodnionej formule
- możliwość włączenia forum i konsultacji z trenerem dla uczestników
- możliwość adaptacji szkolenia na potrzeby firmy
Wymagania techniczne
-
Komputer z dostępem do internetu
-
Dowolna przeglądarka internetowa (np. Firefox)
-
Karta dźwiękowa oraz głośniki
-
Wtyczka Macromedia Flash 6.0.79 lub wyższa (
pobierz)
Gwarancja satysfakcji
Jeżeli po 30 dniach od daty zamówienia kursu online stwierdzisz, że z jakichkolwiek przyczyn nie był to odpowiedni zakup, zwrócimy Ci pieniądze.
Plan kursu "Metody rozwiązywania konfliktów" wraz z poruszanymi zagadnieniami
- Moduł I - Konflikt
Cel: nabycie umiejętności lepszego dostrzegania symptomów rodzącego się konfliktu, oraz określania potencjalnie rodzących się sytuacji konfliktowych
- Moduł II - Rodzaje konfliktów
Cel: zdobycie umiejętności rozróżniania konfliktów negocjowalnych i nienegocjowalnych, zimnych i gorących, a także poznanie, które z tych konfliktów są charakterystyczne dla poszczególnych grup ludzi
- Moduł III - Fazy konfliktu
Cel: poznanie jak rozwija się konflikt, jakie są jego fazy oraz tej fazy, w której najlepiej interweniować
- Moduł IV - Ogólne zasady rozwiązywania konfliktów
Cel: poszerzenie wiedzy o metodach rozwiązywania konfliktów, poznanych w poprzednim module, poznanie czym się od siebie różnią, jakie mają zalety i wady, kiedy warto je stosować
- Moduł V - Case Study
Cel: nauczenie się rozwiązywania sytuacji konfliktowej poprzez wcielenie się w role menadżera w firmie
- Moduł VI - Metody rozwiązywania konfliktu
Cel: poszerzenie wiedzy o metodach rozwiązywania konfliktów, poznanych w poprzednim module, poznanie czym się od siebie różnią, jakie mają zalety i wady, kiedy warto je stosować
- Moduł VII - Arbitraż
Cel: zdobycie wiedzy na temat, kto może być arbitrem, w jakich sytuacjach arbitraż jest wskazany i jakie są jego ogólne zasady przeprowadzenia
- Moduł VIII - Mediacja i facylitacja + Case Study
Cel: poznanie rodzajów mediacji, kto może być mediatorem, w jakich sytuacjach mediacja jest stosowana oraz jakie są ogólne zasady przeprowadzania mediacji
- Moduł IX - Negocjacje + Case Study
Cel: dowiedzenie się jakie są rodzaje negocjacji, kto może być negocjatorem, w jakich sytuacjach należy negocjować oraz co jest najważniejsze w negocjacjach
- Moduł X - Dekalog
Cel: poznanie, jakie cechy są pożądane u osób rozwiązujących konflikty oraz poznanie "dekalogu" osoby rozwiązującej konflikty