Skuteczna sprzedaż bezpośrednia
i telefoniczna

Blanka Kaczanowska

Poznaj skuteczne zasady i techniki sprzedaży bezpośredniej
i telefonicznej, pozwolą Ci zarabiać więcej i szybciej

 

Cel szkolenia:Gwarancja satysfakcji

  • ulepszenie techniki nawiązywania i utrzymania kontaktu handlowego z klientem
  • utrwalenie poznanych technik sprzedaży
  • zwiększenie skuteczności sprzedaży
  • wykształcenie skutecznej metody reagowania na oceny pozytywne i negatywne w kontakcie z klientem
  • wykształcenie wszystkich podstawowych umiejętności, jakie są potrzebne profesjonalnemu sprzedawcy


Profil uczestnika:

  • przedstawiciele handlowi
  • menadżerowie sprzedaży
  • sprzedawcy bezpośredni
  • samodzielni sprzedawcy sklepowi
  • telemarketerzy
  • osoby odpowiedzialne za pozyskiwanie i obsługę klientów
  • osoby pracujące na promocjach


Po szkoleniu uczestnik:

  • ulepszy techniki nawiązania i utrzymania kontaktu handlowego z klientem
  • utrwali znane bądź nowo poznane, techniki sprzedaży
  • zdobędzie umiejętność przeprowadzania skutecznych i profesjonalnych rozmów telefonicznych
  • zdobędzie umiejętność prowadzenia i finalizacji procesu sprzedażowego
  • będzie potrafił konstruować oraz posługiwać się narzędziami sprzedażowymi
  • pozna zasady stosowania odpowiedniej etykiety zachowania, ubioru, etyki i wyglądu zewnętrznego


Korzyści organizacji:

Zwiększenie zysków działu sprzedaży. Podniesienie skuteczności sprzedawców, generowanej przez nich sprzedaży. Lepiej wykwalifikowana i umotywowana kadra działu sprzedaży.


Trener, szkoleniowiec

Blanka Kaczanowska: sprzedawca z 10-letnim doświadczeniem, trener, psycholog, terapeutka, właścicielka firmy szkoleniowej. Umiejętności sprzedaży nabywała i z sukcesem wykorzystywała pracując jako akwizytor, hostessa, handlowiec sprzedający przez telefon i podczas osobistych spotkań.


Certyfikaty i zaświadczenia

Kurs umożliwia zdobycie zaświadczenia w formie papierowej. Aby mieć możliwość otrzymania zaświadczenia należy w pełni przejść kurs oraz z pozytywnym wynikiem zaliczyć test końcowy weryfikujący zdobytą ze szkolenia wiedzę.


Szkolenie w liczbach

  • Czas trwania: ok. 6h
  • Ilość slajdów: ok.300
  • Ilość quizów: 10
  • Czas dostępu: 90 dni

Dodatkowe opcje i możliwości szkolenia

Istnieje możliwość zastosowania dodatkowych opcji w szkoleniu, z których duża część ma swoje szczególne zastosowanie w przypadku korzystania z kursu przez większą ilość pracowników Państwa firmy:

  • możliwość organizacji dodatkowych spotkań stacjonarnych w uzgodnionej formule (blended learning)
  • możliwość organizacji dodatkowych audio/wideowarsztatów z trenerem do szkolenia w uzgodnionej formule
  • możliwość włączenia forum i konsultacji z trenerem dla uczestników
  • możliwość adaptacji szkolenia na potrzeby firmy

W przypadku wszelkich pytań lub chęci skorzystania z dodatkowym opcji i możliwości zapraszamy do kontaktu.


Wymagania techniczne

  • Komputer z dostępem do internetu
  • Dowolna przeglądarka internetowa (np. Firefox)
  • Karta dźwiękowa oraz głośniki
  • Wtyczka Macromedia Flash 6.0.79 lub wyższa (pobierz)


Gwarancja satysfakcji

Gwarancja satysfakcji

Jeżeli po 30 dniach od daty zamówienia kursu online stwierdzisz, że z jakichkolwiek przyczyn nie był to odpowiedni zakup, zwrócimy Ci pieniądze.


Plan kursu "Skuteczna sprzedaż bezpośrednia i telefoniczna" wraz z poruszanymi zagadnieniami

  • Moduł I - Komunikacja pozawerbalna
    Cel: nabycie umiejętności prawidłowego spostrzegania i interpretowania komunikatów wysyłanych przez klienta, wykorzystanie zdobytej wiedzy podczas procesu sprzedażowego, nabycie umiejętności sterowania komunikatami w celu wywarcia wpływu na kliencie.
  • Moduł II - Komunikacja werbalna
    Cel: wykształcenie umiejętności prawidłowej konstrukcji komunikatów werbalnych, stosowania narzędzi aktywnego słuchania, wsparcia procesu sprzedaży.
  • Moduł III - Wstęp do sprzedaży
    Cel: zdobycie ogólnej wiedzy na temat etapów sprzedaży, poznanie, warunkujących sukces w sprzedaży cech charakteru i wyglądu, poznanie technik psychologicznych i komunikatów perswazji.
  • Moduł IV - Rozmowa przez telefon
    Cel: zwiększenie skuteczności rozmowy przez telefon, poprzez stosowanie wiedzy z zakresu technik komunikacji werbalnej za pomocą telefonu.
  • Moduł V - Sprzedaż bezpośrednia
    Cel: zdobycie umiejętności odpowiedniego przeprowadzania i kończenia sprzedaży w kontakcie bezpośrednim.
  • Moduł VI - Problemy i jak je rozwiązać
    Cel: nabycie umiejętności efektywnego reagowania w sytuacji kryzysowej z klientem, radzenia sobie w sytuacji konfliktowej, wykształcenie odpowiednich reakcji w kontaktach z klientami oraz otaczającymi ludźmi.
  • Moduł VII - Narzędzia sprzedażowe
    Cel: zdobycie wiedzy na temat prawidłowego konstruowania narzędzi sprzedażowych, sprawnego dopasowywania rodzaju narzędzi do typu odbiorcy i do sytuacji.
  • Moduł VIII - Etyka w biznesie
    Cel: poznanie obyczajów i norm towarzyskich, zdobycie wiedzy teoretycznej w sposobie ubioru, w zależności od okazji, oraz postępowania w życiu zawodowym i prywatnym przydatnej podczas procesu sprzedaży.
  • Egzamin końcowy
    Cel: sprawdzenie zdobytej wiedzy, podczas praktycznej sytuacji sprzedażowej oraz możliwość uzyskania certyfikatu w postaci cyfrowej lub drukowanej.

Pamiętaj, że zamawiając kurs nie podejmujesz żadnego ryzyka. Dajemy Ci 30 dni na jego przetestowanie i sprawdzenie jego możliwości.


Zapisy wstrzymane

Szkolenie odbywa się na platformie szkoleń e-learningowych Prestin.pl.
Wkrótce po opłaceniu zamówienia, skontaktujemy się z Tobą, w celu umożliwienia włączenia Twojego udziału w kursie.




Zobacz również inne szkolenia Prestin.pl:


© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle