Skuteczna windykacja należności
Jarosław CiesielskiJak odzyskać należności od dłużników, dzięki doskonałej sztuce negocjacji i postępowań windykacyjnych...
Â
Cel szkolenia:
-
samodzielne, profesjonalne i skuteczne odzyskiwanie należności za pomocą negocjacji windykacyjnych
-
oszczędność w związku z brakiem konieczności korzystania z usług windykacyjnych
-
utrzymanie poprawnych relacji z kontrahentem
Profil uczestnika:
-
właściciele różnej wielkości firm z różnych branż
-
pracownicy, zajmujący się odzyskiwaniem należności finansowych (np. pracownicy działów windykacyjnych)
-
osoby prywatne, którym ktoś jest winny pieniądze (kolega, sąsiad, krewni) i ma z tego tytułu problemy z ich odzyskaniem
-
osoby, które chcą lub są zmuszone przez sytuację do podejmowania samodzielnych działań windykacyjnych
-
wszyscy Ci, których sprawy egzekucyjne zostały przekazane do komornika i przedłużają się w nieskończoność
Po szkoleniu uczestnik:
-
zdobędzie umiejętności pozwalające na szybkie i łatwe rozpoznanie typu dłużnika, ocenę jego aktualnej sytuacji oraz określenie motywów działania
-
będzie potrafił rozpoznać wszelkie podejrzane zachowania dłużnika
-
będzie wiedział jak przygotować się do rozmowy z dłużnikiem
-
będzie potrafił prowadzić rozmowy z zastosowaniem reguł negocjacji windykacyjnych, nauczy się prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne z dłużnikiem
-
będzie potrafił radzić sobie z wszelkimi trudnymi postawami dłużników
-
zdobędzie wiedzę na temat wykorzystania techniki NLP dla podniesienia skuteczności swoich działań przy odzyskiwaniu długu
Korzyści organizacji:
Odzyskanie należności od dłużników, uniknięcie problemów z płynnością finansową.
Trener, szkoleniowiec
Jarosław Ciesielski- wieloletni specjalista w zakresie odzyskiwania należności finansowych. Teoretyk i praktyk. Jako windykator pracował między innymi w banku PKO BP, dla jednej z Kancelarii Prawnych w Lesznie i dla ogólnokrajowych firm finansowych. Obecnie doradza przedsiębiorcom, jak skutecznie radzić sobie z nie płacącymi kontrahentami (na drodze prawnej), wskazując często przy tym metody zabezpieczania umów kontraktacyjnych jeszcze przed ich podpisaniem.
Certyfikaty i zaświadczenia
Kurs umożliwia zdobycie zaświadczenia w formie papierowej. Aby mieć możliwość otrzymania zaświadczenia należy w pełni przejść kurs oraz z pozytywnym wynikiem zaliczyć test końcowy weryfikujący zdobytą ze szkolenia wiedzę.
Szkolenie w liczbach
-
Czas trwania: ok. 3h
-
Ilość slajdów: ok.100
-
Ilość quizów: 10
-
Czas dostępu: 60 dni
Dodatkowe opcje i możliwości szkolenia
Istnieje możliwość zastosowania dodatkowych opcji w szkoleniu, z których duża część ma swoje szczególne zastosowanie w przypadku korzystania z kursu przez większą ilość pracowników Państwa firmy:
-
możliwość organizacji dodatkowych spotkań stacjonarnych w uzgodnionej formule (blended learning)
-
możliwość organizacji dodatkowych audio/wideowarsztatów z trenerem do szkolenia w uzgodnionej formule
-
możliwość włączenia forum i konsultacji z trenerem dla uczestników
-
możliwość adaptacji szkolenia na potrzeby firmy
W przypadku wszelkich pytań lub chęci skorzystania z dodatkowym opcji i możliwości zapraszamy do kontaktu.
Wymagania techniczne
-
Komputer z dostępem do internetu
-
Dowolna przeglądarka internetowa (np. Firefox)
-
Karta dźwiękowa oraz głośniki
-
Wtyczka Macromedia Flash 6.0.79 lub wyższa (
pobierz)
Gwarancja satysfakcji
Jeżeli po 30 dniach od daty zamówienia kursu online stwierdzisz, że z jakichkolwiek przyczyn nie był to odpowiedni zakup, zwrócimy Ci pieniądze.
Plan kursu "Skuteczna windykacja należności" wraz z poruszanymi zagadnieniami
- Moduł I - Motywy dłużników i ich podział na kategorie
Cel: poznanie motywów działania dłużników oraz kategorii dłużników, a tym samym lepsze przygotowanie się do procesu windykacji
- Moduł II - Podejrzane zachowania dłużnika
Cel: nauczenie się rozpoznania podejrzanych zachowań dłużnika, nabycie umiejętności dotarcia do dłużnika, zdolności do reagowania na wymówki, coraz mniejsze wpłaty itd.
- Moduł III - Przygotowania do rozmów
Cel: poznanie sposobów na dobór informacji o dłużniku tak aby były one atutem podczas rozmowy, wybór odpowiednich dokumentów, określenie celów rozmowy, podnoszenie priorytetu swojego długu oraz najodpowiedniejszy czas na prowadzenie rozmów z dłużnikiem.
- Moduł IV - Podejmij negocjacje
Cel: nabycie umiejętności unikania błędów, które z reguły są popełniane podczas trwających negocjacji,racjonalnego postępowania w czasie toczących się negocjacji oraz sposobów na profesjonalne wprowadzanie sankcji.
- Moduł V - Reguły negocjacji windykacyjnych
Cel: nabycie umiejętności rozpoznawania sygnałów dawanych przez dłużnika w trakcie współpracy, sposobów diagnozowania kontrahenta, dowiedzenie się jak powinien wyglądać pierwszy kontakt z dłużnikiem, nabycie umiejętności stawiania określonych żądań dłużnikowi w celu odzyskania długu.
- Moduł VI - Trudne postawy dłużników
Cel: nauczenie się skutecznego przeprowadzania rozmowy z dłużnikami, prezentującymi różne postawy, poznanie sposobów postępowania z różnymi rodzajami dłużników.
- Moduł VII - Uznanie długu
Cel: nauczenie się prawidłowego wykorzystania dokumentów oraz wyboru odpowiedniej formy uznania długu.
- Moduł VIII - Techniki NLP w negocjacjach
Cel: poznanie zasad dotyczących technik NLP i ich stosowania w rozmowie z dłużnikiem tak aby była ona skuteczna.
- Moduł IX - Telefoniczna rozmowa z dłużnikiem
Cel: nauczenie się odpowiedniego planowania elementów strategii windykacyjnej, skutecznego przeprowadzania rozmów telefonicznych, unikania niektórych błędów w trakcie rozmowy z dłużnikiem oraz wywierania wpływu na dłużnika, nie uciekając się do manipulacji.