CzasNaE-Biznes od 2000 r. pomaga zbudować i promować e-biznes - w szczególności oparty na sprzedaży lub dystrybucji kursów, dostępów i szkoleń. więcej
Jednym z najwiekszych kosztów biznesu czesto jest obsługa posprzedażowa klientów.
Po 2,5 roku sprzedawania w Internecie wiem jedno - ludzie po złożeniu zamówienia bardzo często zapominają za nie zapłacić - chyba, że wybrali płatność przy odbiorze.
Można zaproponować zapisanie się do listy adresowej na swojej stronie www bądź w mailingach do osób, które wyraziły zgodę na takie mailingi.
Podczas kolejnej audycji Radio CNEB z pytaniami dot.
Pomysł na ten artykuł przyszedł mi do głowy nieoczekiwanie.
Podzielmy kampanie reklamowe na 3 kategorie.
Jakiś czas temu rozmawiałem z pewnym serwisem.
Tekst ten (raczej dla dorosłych) dostałem e-mailem.
WÂ piątek przyjąłem zlecenie na opracowanie kampanii mailingowej, która miała wygenerować ponad pół miliona złotych obrotu w ciągu 2 tygodni od jej wystartowania.
Sądzę, że każdy mój czytelnik jest świadomy tego, jak wielkie korzyści może dać przeprowadzenie ankiety.
Smutna prawda o stronach www jest taka, że bardzo często 90-98% odwiedzających opuszcza pierwszą stronę w ciągu kilkudziesięciu sekund.
Oto jak wygląda proces przygotowania i przeprowadzenia kampanii e-mailingowej.
Wiele firm pomija większość z tych kroków.