CzasNaE-Biznes od 2000 r. pomaga zbudować i promować e-biznes - w szczególności oparty na sprzedaży lub dystrybucji kursów, dostępów i szkoleń. więcej

CzasNaE-Biznes

Omówię dzisiaj strategię rozwoju i promocji produktów w oparciu o sławną Macierz Boston Consulting Group (Macierz BCG).

CzasNaE-Biznes

Zarejestrowałem domenę z kombinacją słów nazwy tej firmy i teraz pracownik dystrybutora w Polsce próbuje zabronić mi nieoficjalnie używania tej domeny, mimo tego, ze inni konsultanci mają podobne st

CzasNaE-Biznes

Ostatni element trójkąta strategicznego to programy albo operacje. Są to konkretne...

CzasNaE-Biznes

Strategia ta w bardzo dużym uproszczeniu polega na tym, aby: Zdobyć jak najwięcej klientów w jak najkrótszym czasie, nawet kosztem zysku.

CzasNaE-Biznes

Jeżeli chcemy coś sprzedać, to po pierwsze ludzie muszą nam ufać, a po drugie oferta musi ich przekonywać. Klienci muszą czuć, że rzeczywiście to, co im proponujemy, jest tak wartościowe, jak o tym pi

CzasNaE-Biznes

Na pewno za granicą są bardziej dochodowe niż w Polsce. W Polsce dobrzy partnerzy zarabiają...

Newsletter CzasNaE-Biznes

Zamień swoją wiedzę i doświadczenie na e-biznes. Pisz, nagrywaj i zarabiaj.

Dołącz do 97 701 czytelników

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle