Ze strategią, podobnie jak z biznes planami, związane są dwa problemy. Wszyscy wiedzą, że posiadanie strategii jest ważne, warto mieć strategię i warto się jej trzymać. Równocześnie mało kto ją ma.
CzasNaE-Biznes od 2000 r. pomaga zbudować i promować e-biznes - w szczególności oparty na sprzedaży lub dystrybucji kursów, dostępów i szkoleń. więcej
Ze strategią, podobnie jak z biznes planami, związane są dwa problemy. Wszyscy wiedzą, że posiadanie strategii jest ważne, warto mieć strategię i warto się jej trzymać. Równocześnie mało kto ją ma.
Blog nie jest z założenia oficjalną publikacją, wiec możecie tam sobie po prostu zacząć pisać. Jeżeli będziecie pisać ciekawie, to zbudujecie sobie zaufanie klientów. Staniecie się ekspertami.
Osobiście daję wszystkim możliwość przeczytania mniej więcej połowy artykułu i urywam go w najciekawszym momencie. Reszta jest dla zalogowanych.
Jeden z czytelników poprosił mnie o ocenę jego portalu miejskiego dla Częstochowy. Muszę przyznać, że jest to najlepiej zaprojektowany portal miejski, jaki miałem przyjemność odwiedzić...
W książce "Czas na e-biznes" przeczytałem że zbieranie adresów ze stron jest niezgodne z Polskim prawem - a jak się ma sprawa w przypadku instytucji non-profit?
Audycje tego typu powtarzam co jakiś czas i za każdym razem powstaje zbiór bardzo ciekawych pytań i (mam nadzieję ;)) ciekawych dla Was odpowiedzi.
Ponieważ dzisiaj pierwszy raz przeprowadzę audycję Radio CNEB na nowej platformie, typowy wykład przekładam na przyszły tydzień (trochę boję się, że może coś nie pójść) i chciałbym dzisiaj usłyszeć Wasze pytania na temat e-biznesu.
Prawidłowe podejście do biznesu każe najpierw ustalić czego chcą ludzie, a potem stworzyć produkt lub usługę dostarczające to coś. Tylko skąd wziąć rzetelne informacje na temat tego, czego ludzie chcą
28 marca 2007 Poynter, instytut znany wielu e-biznesmenom dzięki badaniu Eyetrack III, opublikował najważniejsze wnioski z najnowszego badania EyeTrack07.
Liczba internautów przeglądających strony www w rozdzielczości 800x600 pixeli spadła poniżej 10% w marcu 2007 roku według danych ranking.pl.
We wtorek (3 kwietnia) gościem Radio CNEB był Kamil Cebulski, właściciel i współwłaściciel sklepów internetowych aragon.pl, mentis.pl, komputerowiec.pl, kokanie.pl, akara.pl. Autor
W kolejnej audycji Radio CNEB pokazałem działanie platformy netCoaching.pl i omówiłem warunki współpracy.