CzasNaE-Biznes od 2000 r. pomaga zbudować i promować e-biznes - w szczególności oparty na sprzedaży lub dystrybucji kursów, dostępów i szkoleń. więcej

CzasNaE-Biznes

O ile badania prowadzone zimą czy w inne zwykłe miesiące można robić szeregowo, to w miesiącach wakacyjnych jest to metoda zgubna. W tym czasie rację bytu ma tylko badanie równoległe.

CzasNaE-Biznes

Niepodważalny (sprawdzony i logiczny) fakt dotyczący usability: im więcej kroków dzieli klienta od formularza tym mniej osób kupi. Zobacz jakie błędy popełnili twórcy pkp.com.pl i jak je naprawić.

CzasNaE-Biznes

E-book to na zachodzie jeden z najlepiej sprzeających się produktów. Należący do grupy prodkutów informacyjnych jest w samym centrum zaiteresowania społeczności internetowej...

CzasNaE-Biznes

Której zasady marketingowej, nie rozumie 9 na 10 biznesów, może nawet 99 na 100 w przypadku małych biznesów? Która zasada marketingowa pomaga zarabiać dodatkowe pieniądze BEZ dodatkowych kosztów?

CzasNaE-Biznes

Jesteś pracownikiem w wielkiej korporacji. Wchodzisz do toalety i widzisz na podłodze czerwoną dyskietkę. Jest na niej napisane...

CzasNaE-Biznes

PageRank to specjalny system Google, który ocenia wartość strony na podstawie link popularity. Wbrew oficjalnemu opisowi nie jest to system demokratyczny...

CzasNaE-Biznes

Zobacz, jak wyglądają książki, które posiadasz. Czy piszesz po książkach? Ile razy przeczytałeś Twoją ulubioną książkę? Czy drukujesz ciekawe materiały, które otrzymałeś w formie elektronicznej?

CzasNaE-Biznes

Jaką liczbę znaków zapamietuje wyszukiwarka Onet.pl w tagach TITLE oraz Meta Description i Meta Keywords?

CzasNaE-Biznes

Reklama nie jest po to by klienta bawić czy wprawiać w fantastyczny nastrój. To są tylko pośrednie etapy, które pomagają osiągnąć nam jedyny słuszny cel reklamy: sprzedać lub do sprzedaży przybliżyć..

CzasNaE-Biznes

Pokażę Ci w tym artykule jak zastosować w praktyce rady opisane w artykule "Pisz o korzyściach popartych cechami". Posłużymy się w tym celu reklamą AB S.A..

CzasNaE-Biznes

To co postuluję w definicji jest oczywiste dla wszystkich, którzy zajmują się marketingiem ale warto mieć jakąś spójną definicję na to co robimy, za co biorę pieniądze.

CzasNaE-Biznes

Każdy, kto zetknął się z teorią reklamy słyszał o tym, aby skupiać się na korzyściach wynikających z produktu a nie na jego cechach. Jest to wręcz oklepana i UDOWODNIONA zasada.

CzasNaE-Biznes

Piszę do Pana bo mam pewne wątpliwości jeśli chodzi o artykuł 'Wizualizuj by zapanować nad emocjami klienta'. Mam wrażenie, że pisząc go zapomniał Pan o jednej, dość istotnej rzeczy... Dorota Król

CzasNaE-Biznes

Nie tak dawno temu serwis ranking.pl prezentował wiarygodne statystyki popularności poszczególnych wyszukiwarek - były to zbiorcze dane z serwisów generujących łącznie 285 000 odwiedzin dziennie.

CzasNaE-Biznes

Klientowi łatwo wmówić, że dzięki paście do zębów zdobędzie powodzenie u płci przeciwnej, mimo iż nie jest on głupi. Tylko w oparciu o tego typu apekt można sprzedać prawie dowolny produkt.

CzasNaE-Biznes

Promocja Stron WWW wiązała się z wyszukiwarkami od początku ich istnienia. Dzisiaj, chociaż ruch na stronie generowany przez wyszukiwarki maleje, pozycjonowanie stron www to nadal sekret sukcesu.

CzasNaE-Biznes

Promocja Stron WWW wiązała się z wyszukiwarkami od początku ich istnienia. Dzisiaj, chociaż ruch na stronie generowany przez wyszukiwarki maleje, pozycjonowanie stron www to nadal sekret sukcesu.

CzasNaE-Biznes

Promocja Stron WWW wiązała się z wyszukiwarkami od początku ich istnienia. Pozycjonowanie stron www w wyszukiwarkach to nadal sekret sukcesu. Prezentuję 8 rozdziałów fachowej wiedzy o wyszukiwarkach.

CzasNaE-Biznes

Promocja Stron WWW wiązała się z wyszukiwarkami od początku ich istnienia. Dzisiaj, chociaż ruch na stronie generowany przez wyszukiwarki maleje, pozycjonowanie stron www to nadal sekret sukcesu.

CzasNaE-Biznes

Cała ideologia spamowania, to oszukać wyszukiwarkę i nie dać internaucie zauważyć tego. 'Wyścig zbrojeń' pomiędzy promującymi i wyszukiwarkami trwa. Tylko najlepsi są jeden krok przed wyszukiwarkami.

Newsletter CzasNaE-Biznes

Zamień swoją wiedzę i doświadczenie na e-biznes. Pisz, nagrywaj i zarabiaj.

Dołącz do 97 701 czytelników

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle