Pytanie z cyklu "100 pytań o e-biznes do Piotra Majewskiego".

Najlepsze tego typu biznesy to są biznesy sprzedające wiedzę. Bariera wejścia jest bardzo niska, a jeżeli chodzi o klientelę, która będzie kupowała produkty, to jest bardzo wiele nisz. Trzeba je znaleźć, można wykorzystać Google AdWords i jego Key Word Tool pozwalające przeanalizować rynek pod kątem wyszukiwania nisz, w których jest duże zainteresowanie i mało reklamodawców. Z drugiej strony, jeżeli jest mała konkurencja może to oznaczać, że nikt nie kupuje. Czasami mądrzejsze jest wejście w rynek konkurencyjny i zabranie jego niewielkiego fragmentu. Trzeba to bardzo umiejętnie zrobić, czasami pozwala to stworzyć biznes stabilny ii rozwojowy na wiele lat, a czasami jest to walka z wiatrakami.

Newsletter CzasNaE-Biznes

Zamień swoją wiedzę i doświadczenie na e-biznes. Pisz, nagrywaj i zarabiaj.

Dołącz do 97 698 czytelników

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle