Forumowicze CzasNaE-Biznes więcej

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Kolejne 3 dni kursy pomagającego stworzyć własny e-biznes. Są poświęcone Sales-letter, czyli naszej ofercie sprzedaży - jednej z kluczowych rzeczy w przedsiębiorczości internetowej.

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Te dwa dni kursu doradzającego jak stworzyć e-biznes, to czas na promocję napisanej książki, raportu etc. Promocja odbywa się wśród subskrybentów stworzonego wcześniej newslettera.

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Teraz w kursie przyszedł czas na budowę struktury sprzedaży e-booka. Trzba znaleźć osoby, które pomogą w promocji i dysrybucji. Poszukiwanie partnerów to kolejne 4 dni z naszego miesiąca.

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Ten dzień w kursie jest wyjątkowy - czas na przerwę! Ostatnie 28 dni nie były łatwe, trzeba odpocząć i przemyśleć całą sprawę. Bez obaw kurs i praca się jeszcze nie skończyły.

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Ostatnia z porad dotyczących rozkręcania własnego e-biznesu. Przez poprzedni miesiąc codzień pracowaliśmy nad sukcesem. Czas na dalsze kroki jako przedsiębiorcy.

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Anna Zasada (annazasada.com): „W jaki sposób Google nadaje swój PageRank stronom?”

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Przykład jak nie robić biznesu. Nie dość, że zarobek w tym systemie jest mocno wątpliwy, to jeszcze Magic-Gold może rzucać negatywne światło na normalne programy partnerskie.

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Nietypowa forma promocji i jednocześnie wakacyjna praca oznaczają w tym materiale problem z kwalifikacją takiej działalności. Na szczęście rozwiązanie nie jest takie trudne.

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Dnia 13 przychodzi czas, aby zainwestować. Warto od razu także zająć się podejściem do generowania zysku - tworzenie produktu.

Forumowicze CzasNaE-Biznes

W poradniku dnia 12 przychodzi czas na konkurencję. Ponieważ dopiero zaczynamy, to przyglądamy się jej w sposób delikatny, acz z perspektywą eskalacji.

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Kolejne etapy 30-dniowego poradnika nt. biznesu. Dzień 8-11 to czas na "atak" na forach dyskusyjnych. Ale sprytny i nienahalny, aby nie otrzymać zaraz perm-bana.

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Yarek: „Zmiany w moim życiu zawdzięczam metodzie Leszka Żądło, którą 3 lata temu uznałem za jedyną deskę ratunku.”

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Polspam, po miesiącach podejmowania arbitralnych decyzji kto jest spammerem, zawiesił swoja działalność. Brak kontaktu z twórcami projektu uniemożliwia wypisanie się z bazy...

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Co jakiś czas (kilka, kilkanaście dni) cały system rejestruje zwiększoną ilość kliknięć w bannery. Niektóre bannery odnotowują wtedy CTR rzędu 50 i więcej procent, gdy średnia wynosi 2 %. Dlaczego?

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Jakie wyszukiwarki (i ewentualnie katalogi) są popularne na rynku niemieckojęzycznym oraz zachodnioeuropejskim i czy istnieją jakieś odpowiedniki naszego ranking.pl?

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Wiadomo, że w sprzedaży używany język ma koronne znaczenie, jednak jak daleko można się posunąć w swobodzie jego stosowania i precyzji wypowiedzi?

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Trochę przewrotna, lecz bardzo wartościowa rozmowa o sprawdzonych metodach niszczenia społeczności na forum - metody powolne jak i natychmiastowe.

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Dawid Grabanowski (php.pl): „Czy osoba, która pracuje i jednocześnie prowadzi firmę, płaci dwie składki ZUS? Jak to jest, gdy się pracuje i ma się firmę?”

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Rozmowa o ciekawej, tekstowej formie reklamy – możliwości wykorzystania, istniejące problemy, propozycje rozwiązań trudności.

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Masz nóż na gardle i MUSISZ zmienić nazwę domeny kont pocztowych klientów. Jak poradzić sobie z niezadowoleniem klientów i jak ich przez to nie stracić?

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

Powered by
powered by IMPLE