Maciek WEBMAC Kazimierczuk(iik.pl): „Przyłączam się do gratulacji. Wymyśliłeś bardzo ciekawy i unikalny system rabatów i promocji, jeszcze się z takim nie spotkałem.”
Forumowicze CzasNaE-Biznes więcej
Maciek WEBMAC Kazimierczuk(iik.pl): „Przyłączam się do gratulacji. Wymyśliłeś bardzo ciekawy i unikalny system rabatów i promocji, jeszcze się z takim nie spotkałem.”
Czy można zarabiać na tym, że pomagamy naszym czytelnikom? Jak to zrobić?
Rozmowa o sposobach, możliwościach wykorzystania i przydatności podstawiania konkretnym przeglądarkom i pajączkom specjalnie przygotowanych dla nich stron.
Temat dotyczący baz danych i GIODO. Jakie bazy trzeba wedle prawa zarejstrować a jakie nie? Wydaje się, że wszyscy wiedzą, że należy uzyskać zgodę na przechowywanie danych, ale nie o rejestracji.
Szymon Sablik (szablon.pl): "Podpatrzyłem coś takiego na flashbannernow.com. Zastanawiałem się, czy coś takiego mogłoby się udać u nas, w Polsce. Taki kreator bannerów flashowych."
Kontynuacja bogatej dyskusji „Zlecić wykonanie serwisu grafikowi czy kupić szablon?” - tym bardziej od strony stworzenia serwisu, który oferowałby gotowe szablony.
Szukasz kancelarii/ prawnika, który pomógłby Ci w formułowaniu umów, regulaminów zgodnych z prawem, a przy tym był wyspecjalizowany w świadczeniu usług dla firm związanych z Internetem?
Mateusz Romanowski: „Czy bannery reklamowe, które pojawiają się w kampanii przez krótki okres czasu mają wpływ na zwiększenia PageRanku?”
Stworzyłeś eleganckie tapety, jednak do ich zrobienia skorzystałeś ze zdjęć umieszczonych na różnych serwisach ze statusem „free for publish”. Czy sprzedaż tych tapet będzie legalna?
Dlaczego próba wprowadzenia opłat za korzystanie z serwisu Dziennik Internautów skończyła się niepowodzeniem? Czy wina leży po stronie kiepskiej oferty czy też złego marketingu?
Co, oprócz zewnętrznych linków prowadzących do naszej strony, decyduje o PageRank w Google? Dlaczego niektóre strony, pomimo niewielu linków w sieci, mają PageRank np. 5/10, a niektóre 2/10?
Uczestnicy omawiają stworzony przez jednego z nich system CMS, który ma być sprzedawany „w pudełku”. Jednak czy można sprzedać go jako oddzielny produkt?
Jak zwracać się do klientów, aby sprawiać dobre wrażenie i jednocześnie nie przesadzić z bezpośredniością? Jak ujednolicić formę treści oferty na stronie WWW i późniejszych kontaktów z klientem?
Krótka recenzja książki Manuela Castellsa. Pozycja godna polecenia dla ludzi związanych z e-Biznesem.
Wojciech Spytek (ProgramyPartenrskie.info): „Czy w ELP możliwy jest automatyczny import imienia i/lub nazwiska z treści listu? (...)Czy (...) muszę robić to ręcznie?”
Większość polskich PP, w przeciwieństwie do cnebPoints, nie wymaga podpisania wydrukowanej umowy. Na czym polega praktyczna różnica dla właścicieli tych PP?
Pomysł stworzenia pewnego interesującego Programu Partnerskiego – uczestnicy poddają ocenie jego założenia i nowatorskie rozwiązania. Wartościowy materiał dla osób chcących wdrożyć własny PP.
Jaką formę rozliczeń zaproponować klientowi, by dostosować się do jego wymagań, a przy tym utrzymać przejrzystość oferty cenowej?
Czy zdarzyło Ci się, że Twoja strona pojawiająca się w wynikach wyszukiwania w Google nie posiada PageRank’u, pomimo iż w sieci wiele stron do niej prowadzi? Czy wiesz, czym to jest spowodowane?
Jak odddzielać poszczególne części tekstu w e-zinie czyli po prostu linie. Jak wiadomo diabeł tkwi w szczegółach więc warto zastanowić się w jaki sposób oddzielać poszczególne artykuły, sekcje etc.