Krótki, ale interesujący dialog, w którym rozmówcy dochodzą do świetnych haseł reklamujących przeglądarkę.
Forumowicze CzasNaE-Biznes więcej
Krótki, ale interesujący dialog, w którym rozmówcy dochodzą do świetnych haseł reklamujących przeglądarkę.
Bardzo wartościowa i pouczająca dyskusja - poważną awarię jednego z providerów wykorzystała w nieczysty sposób konkurencja. Jak przetrwać taki kataklizm i policzyć się z konkurentami?
Pierwszy komercyjny polski autoresponder. Jakie ma wady, jakie zalety i czy warto z niego skorzystać? Sprawdź.
Ocena oferty sprzedającej dodatki do komórek.
Nie umiesz sam pozycjonowac i nie masz na to czasu? Oba portale oferuja link sponsorowany czyli 1,2 lub trzecie miejsce za 1500zł. Brzmi dobrze, ale czy są jakieś minusy?
Oto przykład wiadomości wysyłanych do klientów Romantycznie.com - czy dobrze spełnia swoją funkcję? W mądry sposób buduje nastrój u czytającego czy też jest zbyt udziwniony...?
Wyjątkowo interesująca, gorąca dyskusja o skuteczności różnych ofert sprzedaży. Zza dwóch stron barykady lecą ostre riposty i ciekawe argumenty - warto się z nimi zapoznać.
Zastanawiałeś się co trzeba zrobić żeby cytować lub linkować materiały z innego serwisu? Konkurencja podkrada Twoje artykuły i zdjęcia? Przeczytaj ten post!
Czasami ktoś chce się wypisać z naszej listy mailingowej - jak przygotować taką procedurę, aby była jak najskuteczniejsza? Czyli aby nikt nie wypisał się przypadkowo?
Łukasz Czarnecki (sklep-komputerowy.pl): "Jaki jest kod na pop-up, który otwiera się tylko dla unique usera, tzn. tylko jeden raz?"
Napewno zastanawiałeś się nie raz czy wybrać HTML czy zwykły tekst w kontaktach mailowych z klientami. Nie tylko Ty! Zobacz co nasi eksperci z forum mają Ci do powiedzenia w tym temacie!
Józef Olcha: "I po co w ogóle do google dodawać strony ręcznie?
Jeżeli pajączek sam znajdzie taką stronę to zdecydowanie wyżej ją oceni.
Tak samo zresztą jak ONET."
alw (e-alw.com): "Szanowni Koledzy Forumowicze, chciałbym stworzyć kolekcję/mapę znaków Waszych firm i witryn. Mogą być również znaki przez Was projektowane dla innych firm..."
Jak wpasaować się z własnym biznesem w niszę na rynku? Piotr Majewski podopowiada członkowi forum na czym się skupić przekuwając pomysł w biznes.
W każdym e-biznesie niezbędny jest efektywny sposób komunikacji, e-mail staje się praktycznie koniecznością. Na jakie serwisy kierować klientów, którzy jeszcze nie mają swoich e-maili?
Markos (MniamMniam.pl): "Szukam przykładów społeczności, które poprzez swoją organizację stały się balastem dla biznesu (...)Zastanawiam się czy konsument zorganizowany jest zagrożeniem?"
Analiza oferty sprzedajacej program dla Internautów.
Dawid Pytel (pytel.net): "Poszukuję źródeł, z których mógłbym brać informacje o różnego rodzaju przetargach (głównie IT)."
Ocena strony sprzedającej usługi operatora telekomunikacyjnego.
Chcesz założyć e-biznes, ale potrzebujesz inwestorów. W jaki sposób jasno im pokazać wszystkie zalety e-biznesu? Przeczytaj tę dyskusję.