Forumowicze CzasNaE-Biznes więcej
Inspirujący przykład współpracy forumowiczów. Uczestnicy dyskusji oceniają szanse stworzenia portalu o konkretnym mieście. Proponują atrakcyjne rozwiązania i możliwości wykorzystania takiego projektu.
Forum na którym czytelnicy wymieniają się doświadczeniami na temat budowania popularnego i wartościowego forum.
Wyobraź sobie, że przeglądarka www zmienia wybrane frazy na Twojej stronie tak, że klienci widzą linki do stron konkurencji...
Czy przy usługach, które nie mają stałej, określonej ceny można stosować promocje cenowe? Można i to z niezłym skutkiem. Warunek skuteczności takiego przedsięwzięcia jest tylko jeden...
BaXiT: "Chciałbym poznać Waszą opinię na temat stosowania na stronie pływających ramek. Czy ramki to rzeczywiście przeżytek?"
Czy e-zin o tematyce nie powiązanej z IT ma szansę zarabiać na siebie?
Autoreklama to bardzo dobre posunięcie. Trzeba się liczyć z faktem, niewiele osób poznaje więcej niż 20% Twojego serwisu. Za pomocą autoreklamy można ich kierować w odpowiednie miejsca.
Wciągająca rozmowa między Dariuszem Majgierem a Piotrem Majewskim traktująca o rozdawanych bezpłatnie artykułach mających na celu promowanie ich autora.
Chociaż większość artykułów z APromotionGuide.com uważam za wartościowe i
zgadzam się z prezentowanymi teoriami, to co do tej tezy się nie zgodzę.
Co to jest dobry komunikat dla prasy? Odpowiedź na to pytanie wydaje się oczywista! Dobry komunikat to...
Bogata w cenne informacje dyskusja o tworzeniu skutecznych reklam w Internecie.
Fakty i opinie o tym nieudanym projekcie.
Portal onet.pl wykasował ze swojej wyszukiwarki wszystkie strony z domeny darmowych aliasów prv.pl - oraz zablokował możliwość zgłoszeń tych domen do wyszukiwarki.
Piotr.K: "reklama tekstowa jest alternatywą dla reklamy banerowej jako krypto reklama, (...) jeśli przekaz reklamowy wrzucimy w oryginalny tekst witryny. Jest to mało eleganckie, ale jakie skuteczne!"
Po raz kolejny o różnicach. Ponadto podstawowe zasady publikowania e-zinów i newsletterów.
P. Majewski: "Całkiem popularna jest sytuacja, że wielka korporacja zainstalowała najlepszy na świecie system CRM, a nie można się z nią skontaktować. Na stronie ZERO informacji kontaktowych."