Masz nóż na gardle i MUSISZ zmienić nazwę domeny kont pocztowych klientów. Jak poradzić sobie z niezadowoleniem klientów i jak ich przez to nie stracić?
Z pewnoscia zmiana domeny konta pocztowego jest jedna z powazniejszych zmian jakie moga zajsc w zyciu jej wlasciciela, stad tez moja prosba o porade.
W jaki sposob powiadomic, jakie argumenty zastosowac, w przypadku powiadomienia klientow o zmianie domeny ich adresow pocztowych?
Ponizej argumenty ktore mam zamiar wykorzystac w mailu informacyjnym:
Wiekszosc naszych klientow otrzyma konta pocztowe o wiekszej pojemnosci, zwiekszonej liczbie aliasow. Poza tym domena na ktora chcemy by przeszli jest krotsza, a tym samym latwiejsza do zapamietania.
Dajemy klientom 3 miesiace na przejscie z jednego konta w starej domenie na drugie - w nowej.
Czy moze, ktos z Was juz przechodzil cos podobnego? Jakie byly, lub jakie przewidujecie reakcje klientow?
Czytaj na Forum Merytorium.pl