W poradniku dnia 12 przychodzi czas na konkurencję. Ponieważ dopiero zaczynamy, to przyglądamy się jej w sposób delikatny, acz z perspektywą eskalacji.
Kolejnym sposobem skutecznego eksponowania własnego raportu jest jego publikacja u konkurencji. Oczywiście we fragmentach. Mam tu na myśli różnego typu e-ziny oraz strony www. Tym prostym sposobem można w znaczący sposób zwiększyć krąg ludzi, do których dotrzesz ze swoją ofertą.
Możesz poszukać konkurencji na google.com lub po prostu spytać o to na jakimś forum. Tam zwykle kręci się trochę osób z konkurencji.
Zrób listę tych wszystkich, którzy zgodzili się opublikować twój raport u siebie. Później będziesz wiedział, do kogo się zwrócić w sprawie publikacji kolejnych raportów.
Możesz powielać przedstawioną technikę tak długo, jak tylko jej rezultaty będą cię zadowalać. Jeśli coś zacznie się dziać niedobrego, to spróbuj tego samego z innym raportem.
Czytaj na Forum Merytorium.pl