Następny, bardzo pomysłowy sposób na zwiększenie lojalnoĹci klienta zaczerpnięty z księgarni Aragon.pl, która celuje w CRM.
W Aragon.pl prowadzimy bardzo bogaty program lojalnosciowy, miedzy innnymi "ludzkie" podejscie do klienta, stosowne mailingi i promocje. Drukujemy Karty Klienta itp.
Aragon.pl to Księgarnia skierowana dla e-biznesmenow, czyli programistow, webmasterow, managerow, wlascicieli firm itp.
Natomaist nasze wydawnictwo ESCAPE Magazine sprzedaje plyty z materialem szkoleniowym dla maturzystow (www.sciaga.div.pl - ymczasowy adres)
Doszedlem do porozumienia z wydawca magazynu DobryHumor http://www.dobryhumor.pl zapewne duzo osob kojarzy to pismo z dowcipami.
Bede dysponowal nuemrami DH, ktore wyszly juz z kioskow i sa przeznaczone do Archiwum. takie numery, ktore maja miesiac-dwa miesiące opoznienia. Zamierzam je dodawac do sprzedawanych przez Wydawnictwo CD oraz do zamowien z Aragon.pl.
Partie kilkuset zamowien z "dokladka" napewno zrealizuje, ze tak powiem do testow, i ocenie, czy odbija sie Ona na zadowolenie i lojalnosc klientow.
Jednak chcialbym sie dowiedziec co Wy sadzicie o takich manerach?
Ksiegarnia co jak co biznesowa, a magazyn o humorze. Jezlei chodzi o target do w Wydawnictwie to nie ma problemu, gdyz to ejst mlodziez. Byc moze Aragon.pl to inna grupa docelowa niz Dobry Humor, ale wydaje mi sie iz zamieszczenie takiego upominku nie zaszkodzi.
A jakie jest wasze zdanie?
Czytaj na Forum Merytorium.pl