Grzegorz (MniamMniam.pl): „Nie można robić takich porównań. To tak, jakby porównywać walec drogowy z lambordżini - w zasadzie to pojazdy czterokołowe, ale o zupełnie innych funkcjach i działaniu
Witam
Piszę artykulik do lokalnego tygodnika o swoim serwisie miejskim, w którym chce miedzy innymi dokonac porównania potencjału reklamy w prasie drukowanej i w serwisie internetowym.
Wymyslilem więc takie uproszczone porównanie:
Serwis o Ĺredniej dziennej iloĹci odłson: 600 (tyle razy reklama zostanie wyĹwietlona, jakkolwiek niekoniecznie unikalnemu userowi)
Odpowiednikiem tego jest tygodnik, którego nakład wynosi: 600 * 7 dni = 4200.
Zdaje sobie sprawe, że jedną kupioną gazetę czyta zwykle więcej niz jedna osoba, a w serwisie iloĹć odsłon może nie być (na pewno nie jest) unikalna. Jednak cos musze założyc.
Moze sa na ten temat podobne porównia, albo info ile statycznie osób czyta jedna kupiona gazetę.
A może inny spoósb licznie aktos mi doradzi?
Czytaj na Forum Merytorium.pl