Programy Partnerskie oferują prowizje sięgające nawet XX%. Czy warto więc wprowadzić PP, gdy prowizja będzie wynosić co najwyżej 3%... ale od zamówienia wartoĹci 500zł?
Przeglądam wątki na tym forum i widzę rewelacyjne wartoĹci prowizji z "programów partnerskich" sięgające nawet xx %.
W związku z tym do Was jako specjalistów w tej dziedzinie mam pytanie:
- czy jest sens wprowadzać program partnerski dla sklepu jubilerskiego w przypadku gdy prowizja od sprzedaży sięgałaby w granicach 3% ?
Zastanawiam się czy przy tak prowizji okreĹlonej na takim poziomie byliby chętni do uczestnictwa w takim programie ?
Faktem jest że Ĺrednia dla jednej transakcji wynosi ok. 500 zł, czyli Ĺrednia prowizja od 1 zakupu poleconego klienta kształtowałaby się na poziomie 15 zł.
Czekam na Wasze opinie, zwłaszcza osób związanych bezpoĹrednio z tematem tworzenia tego typu programów.
Czytaj na Forum Merytorium.pl