Case study na temat strategii promocyjnej serwisu wirusy.4un.pl oparta na 3 filarach - darmowym skanerze antywirusowym, akcji charytatywnej i specjalnej ofercie. Jak ocenili akcję forumowicze?
Witajcie,
Kilka dni temu wspólnie z Panda Software Polska uruchomiliśmy mini serwis pomocy dla użytkowników (z naszej strony były to problemy użyszkodników z wirusami, które pośrednio odbijają się nam ciągle czkawką /czyt . jesteśmy zasypywani wirusami/informacjami o blokadach poczty/ oraz promocja firmy i produktu).
W efekcie każdy może przeskanować za darmo komputer w poszukiwaniu wirusów oraz poprosić na forum o pomoc w ich zwalczaniu - do dyspozycji oprócz nas i innych użytkowników są pracownicy Pandy.
W efekcie powstała strona o adresie http://www.wirusy.4un.pl (ew. 'ładny adres' http://www.Wirusy.DlaCiebie.Net ).
Postanowiliśmy także wykorzystać akcję charytatywną Pandy.
Moje pytanie jest następujące - co sądzicie o takim połączeniu, ewentualnie jak rozegrać to lepiej - czyli aby zwiększyc sprzedaż...
A może Waszym zdaniem poinformować o działaniu charytatywnym, ale nie próbować przy tym sprzedawać produktów?
Z góry dzieki za odpowiedzi.
Czytaj na Forum Merytorium.pl