Tzw. "Telepraca" coraz czściej staje się rzeczywistością. Jednak kierownik takiego rozproszonego zespołu musi sprostać nowym zadaniom...
Ostatnio postawiono mi zadanie zorganizowania wirtualnego działu opierającego się o tzw."pracę zdalną". Celem jest przeniesienie częsci zadań oraz personelu dobrze prosperującej firmy do pracy w domu. Dopracowuję szczegóły koordynacji, zarządzania i współpracy tego typu działu. Chciałbym was prosić o opinie i ogólne przemyślenia na tego typu rodzaj pracy. Na co zwrócić szczególną uwagę przy organizacji takiej pracy, jakie widzicie plusy i minusy, ewentualne problemy, które mogą wyniknąć na etapie jego organizacji a potem koordynacji. Czy komunikacja kanałami sieciowymi wystarczy i wkońcu czy na dłuższą metę tego typu praca nie staje się mało wydajna i męcząca w związku z pracą w domu (jest to rodzaj pracy raczej odtwórczej, to nie to samo co praca na własny rachunek, we własnym biznesie)?
Będę wdzięczny za wszelkie przemyslenia
Dziękuję
Czytaj na Forum Merytorium.pl