Wysyłasz mailingi? Czy wiesz, że w niektóre dni mailing jest skuteczniejszy, a w inne zdecydowanie mniej i to z bardzo racjonalnych powodów?
Niedawno zastanowiło mnie to zagadnienie, pogrzebałem trochę w płatnych i bezpłatnych publikacjach... Wyszło co następuje:
- najgorszy jest piątek po południu - myśli odbiorcy są skoncentrowane na weekendzie
- najlepsza jest środa, a ogólnie przedział wtorek - czwartek.
- najlepszą porą dnia jest późne przedpołudnie - wtedy nie myśli się o duperelach typu śniadanie/poranna toaleta czy kolacja/wieczorny film/pójście spać. Jest najwięcej czasu na czytanie, no i do wieczora dużo czasu, więc "efektywna rezerwa czasowa" jest największa.
Przemyślałem to i myślę, że ma ręce i nogi. Testów nie robiłem, bo nie bardzo miałem jak - już wkrótce przeprowadzę takowe z kilkoma produktami.
Tymczasem chętnie posłucham Waszych przemyśleń i doświadczeń.
Czytaj na Forum Merytorium.pl