Dlaczego niektóre programy partnerskie są opłacalne, a na innych nie da się zarobić? Piotr Majewski i Forumowicze pokażą Ci jak ustalić poziom prowizji, żeby członkostwo w PP było zawsze korzystne.
osotatnio natknąłem się na pewien branżowy PP, który w umowie przewidywał taką oto klauzulę:
(...) tu opis kiedy partner otrzymuje prowizję (...) i:
---------------------
Wyjątek stanowią transkacje realizowane przez osoby, które wcześniej zarejestrowały się bezpośrednio u nas lub za pośrednictwem strony innego Partnera: prowizja przypada wtedy partnerowi macierzystemu.
---------------------
(...)
Moim zdaniem taki zapis sprawia że PP nie jest zbyt atrakcyjny dla nowych partnerów. Szczególnie w wysoko wyspecjalizowanej branży.
PP zatem nie promuje najaktywniejszych partnerów a tych którzy byli po prostu pierwsi. Może to doprowadzić do nieco absurdalnej sytuacji - np. gdy reklamujemy jakiś produkt z tegoż PP, przekierujemy zainteresowanego do sklepu, ten złoży zamówienie a prowizja zostanie naliczona innej firmie.
A może się mylę, moje odczucia są błędne i taki zapis jest powszechnie akceptowany w innych PP?
Czytaj na Forum Merytorium.pl