Czy e-zin o tematyce nie powiązanej z IT ma szansę zarabiać na siebie?
Powiedzmy, że moim pomysłem na własny e-biznes jest E-zin lub newsletter. Oczywiście posiadający określoną tematykę i skierowany do pewnej grupy osób.Załużmy, że taki newsletter osiągnie pewną pozycję w polskim Internecie. Przychodzi teraz czas na pierwsze zyski np. z reklamy w e-zinie. I tutaj pojawia się chyba jeden z najważniejszych poroblemów.
Nie wydaje się Wam, że jedyne firmy które naprawdę znają skuteczność Internetu w zdobywaniu klientów to firmy z branży IT. Przecież dla nich Internet to zazwyczaj chleb powszedni i znają wyniki reklamy.
Niestety powiedzmy, że mój e-zin nie jest tematycznie związany z IT tylko np. ze sportem, a firmy z nim związane nie są potężne.
Dlatego, czy taki E-zin ma szansę powodzenia jeżeli chodzi o zarabianie (przynajmniej na siebie) ???
Czytaj na Forum Merytorium.pl