Chciałbym poruszyć dość istotną kwestię w przypadku serwisów oferujących jakieś usługi, czy to webmasterskie, czy hostingowe czy jakiekolwiek inne, związane jednak ze sprzedażą jakiegoś produktu/usługi.
Sprawa do przedyskutowania jest dość prosta.Otóż czy po wejściu na daną stronę pierwsze co powinniśmy ujrzeć jest jakis zgrabny system newsów informujących o tym co ostatnio na stronie się zmienilo, co jest ciekawego itp...
Czy moze istotniejsze jest w takim przypadku na pierwszej stronie umieszczenie od razu oferty rzucającej się w oczy i zachęcającej odwiedzającego do zapoznania się z nią?
Jakie są wasze doświadczenia w tym aspekcie? Z punktu widzenia marketingowego wydaje się, że oferta umieszczona na stronie wejściowej (a raczej zapowiedź oferty) powinna być najistotniejsza i najskuteczniejsza.
Osobiście jednak jestem zwolennikiem treści o charakterze informacyjnym. Nie lubię gdy ktoś coś mi narzuca a w przypadku gdy wchodząc na daną strone nie widzę na pierwszy rzut oka nic poza ofertą, nie jestem tym zachwycony.
Czytaj na Forum Merytorium.pl