Jak rzetelnie przestawiać klientowi postępy w pozycjonowaniu jego strony w wyszukiwarkach, by miał podstawę do wynagradzania?
Niedawno jeden z moich klientów zainteresował się usługą pozycjonowania jego strony w wynikach wyszukiwawrek. Mam przygotowanie teoretyczne, które wprowadzam w praktyce, ale też pewną wątpliwość:
Jak rzetelnie zdawać sprawę zleceniodawcy z moich poczynań, by miał podstawę do wynagradzania mnie? pomyślałem o następującym zestawieniu: 2 razy w tygodniu spisuję pozycję strony w czterech wyszukiwarkach i raz w miesiącu przedkladam mu takie zestawienie (np w zakładamy, iż dzięki moim poczynaniom strona nie spadnie poniżej 30. miejsca) Ale kolejne pytanie - jeśli pozycjonuję stronę na kilkadziesiąt czy kilkaset słów/ wyrażeń - to takie zestawienie traci sens..
Jak do tego rzeczowo podejść?
Koledzy pozycjonerzy, jak sobie z tym radzicie?
Czytaj na Forum Merytorium.pl