Czy chciałeś kiedyś zareklamować swój serwis w prasie? Czy chciałbyś wiedzieć, jak zmierzyć opłacalność takiej inwestycji, a przede wszystkim oszacować CTR?
Mam pytanie odnośnie reklamy prasowej. Czy kiedykolwiek korzystaliście z takiej formy promowania swojego serwisu? Jak zmierzyć opłacalność takiej inwestycji, przede wszystkim jak oszacować CTR - niestety w papierową gazetę nie można kliknąć, więc tak naprawdę nie wiemy czy odwiedzający przybył do nas bo zobaczył reklamę, czy znalazł naszą stronę w inny sposób?
Jeszcze gorzej wygląda sprawa z wyliczeniem faktycznej skuteczności takiej kampanii. O ile po wydrukowaniu reklamy możemy mniej więcej szacować o ile zwiększyła się oglądalność strony i na podstawie stosunku do stanu sprzed nadania reklamy i nakładu gazety oszacować CTR, to wydaje mi się, że bardzo ciężko wyliczyć CR.
Czy forumowicze mają jakiś pomysł oprócz ankiety po sprzedaży typu "Jak dowiedział(a) się pani / pan o naszej stronie"?
Czytaj na Forum Merytorium.pl