Czy graficzna autoreklama we własnym serwisie ma sens? Czy ruch przez nią generowany jest jej warty?
Witam,
przygladajac sie czesto nawet setkom obcojezycznym (szczegolnie anglojezycznych) serwisom internetowym dochodze do wniosku, ze u nas w Polsce autopromocja graficzna nadal postrzegana jest jak kula u nogi. W swoim serwisie postanowilem, ze buttony publikowane po prawej stronie ekranu (zobacz: http://www.slowawsieci.com/ ) beda nalezaly do mnie i zawieraly tresci autopromocyjne. Prezentuje sie to dosc ladnie i co najwazniesze dziala! Wzrost okgladalnosci wskazanych poprzez buttony stron wzrosl o okolo 43 proc. niz srednia ogladalnosc podstron dzialu, z ktorego pochodzi tekst.
Czy zatem reklama autopromocyjna ma sens? Stosuja ja portale horyzontalne, dlaczego nie mielibysmy i my korzystac z takiego rozwiazania? Bardzo ciekawie prezentuje sie to na http://www.mniammniam.pl i kilku jeszcze innych serwisach (m.in. GoInfo.pl). Moze znacie jeszcze inne przyglady stron i serwisow, ktore w pelni wykorzystuja mechanizm autopromocyjny...?
Czytaj na Forum Merytorium.pl