Jak zwabić klientów do sklepu internetowego?
To jest stara metoda, którą zawsze będę powtarzał. Po pierwsze,
strategia jest taka, żeby się wykreować na eksperta. A jak to zrobić? Znajdź grupy dyskusyjne, polecam
groups.google.pl. Znajdź sobie grupy dyskusyjne i znajdź sobie fora dyskusyjne, gdzie się dyskutuje na tematy związane z Twoim sklepem, z tym co sprzedajesz w sklepie i tam się po prostu wypowiadaj.
To jest najprostszy sposób, żeby się wypromować. Jeżeli będziesz miał sensowne wypowiedzi i bardzo chętnie się dzielił wiedzą, to zobaczysz, że ludzie Cię zaczną traktować jako eksperta i zaczną do Ciebie wchodzić.
Inna sprawa, ze Twój link będzie się później pojawiał często w wynikach wyszukiwania, jeżeli ktoś będzie szukał
informacji na temat Twojej branży. Niekoniecznie pomoże Ci to w pozycjonowaniu, bo takie linki nie mają zwykle bardzo dużej wartości, ale na pewno pomoże Ci w tym, żeby ludzie znajdowali Twój serwis na różnych stronach. To jest najprostsza metoda, żeby to robić.
Inna metoda: Wymyśl coś szokującego i napisz informację prasową na ten temat. Joe Vitale podczas
szkolenia w Polsce mówił na ten temat. To jest to, czego mi brakowało, czyli Public Relations dla small biznesu, robienie jakiś rzeczy, które naprawdę zwrócą uwagę mediów, nawet niewielkiej ilości. Niekoniecznie chodzi o te główne media. Trzeba się napracować, żeby się do nich dostać.
Nie wiem, z jakiej jesteś branży, ale możesz spróbować zorganizować jakiś event czy jakieś spotkanie ludzi związanych z tą branżą i zrobić to w taki sposób, żeby to zainteresowało media.
Ponadto oczywiście
AdWords i pozycjonowanie.