Czy wiesz, czego oczekuje od Ciebie Twój statystyczny klient? Podczas audycji Radio CNEB powiem Ci, jak za darmo rpzeprowadzić badania, które odpowiedzą Ci na to pytanie.
Czy wiesz, czego oczekuje od Ciebie Twój statystyczny klient?
Nie możesz po prostu spytać klienta, czego chce od Twojego produktu i za pomocą jego odpowiedzi wyznaczyć kierunku dla swojej strategii marketingowej. Ten rodzaj prostego badania daje tak duże odchylenia od stanu faktycznego, że otrzymasz fałszywy obraz. Tak samo nie możesz spytać klienta, ile chciałby zapłacić za Twój produkt.
Takie proste pytania włączają w głowie klienta alarm: „Co mam odpowiedzieć, by na tym zyskać?”
Badanie musi być przeprowadzone w oparciu o pytania podświadomie skłaniające klienta do ujawnienia swoich prawdziwych przekonań i potrzeb. Mówimy tutaj o socjotechnikach bardziej lub mniej zakamuflowanych.
Podczas audycji Radio CNEB http://radio.cneb.pl pokazałem krok po kroku, jak takie badania przeprowadzić za darmo.