Ten artykuł zawiera najważniejsze wytyczne, podparte przykładami, które pomogą w doborze tytułów, aby w pełni wykorzystać ich potencjał dla danej witryny.
Optymalizacja tytułów jest pierwszym krokiem w skutecznej promocji stron w wyszukiwarkach, wiąże się jednak z szeregiem problemów, gdy przychodzi nam optymalizować konkretny serwis. Musimy bowiem zdecydować się na najlepsze rozwiązanie dla każdej podstrony: słowa zawierające nazwy produktów, kategorie produktów czy chwytliwe frazy.
Artykuł prezentuje przykłady korzystnych rozwiązań oraz błędów, których należy się wystrzegać.
Dowiesz się:
- Jak wyszukać słowa kluczowe dla Twojej witryny.
- Które frazy umieszczać w tytule.
- Jak porównywać popularność fraz.
- Jakich błędów nie popełnić.
Darmowy Bonus - Audyt SEO dla Twojej strony
Informacje o darmowym bonusie znajdziesz na końcu artykułu. Warto skorzystać i rozpocząć konkretną optymalizację. Teraz będziesz wiedział, jak należy poprawić najważniejsze elementy strony internetowej, aby być widocznym w wyszukiwarkach, dla podanych przez Ciebie słów kluczowych.