Forumowicze CzasNaE-Biznes

W materiale ocena forumowiczów serwisu AkademiaWiedzy.com. Zaproponowane zmiany dotyczą wyglądu strony, czcionek i bannera. Ponadto bonusów dla subskrybentów i koncepcji rozwoju jako portalu z wiedzą.

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Nowe badanie kanadyjskich naukowców zmienia dotychczasowe zapatrywania na szybkość oceny strony przez internautę. Okazuje się bowiem, że już po krótkiej chwili kształtuje się opinia użytkownika.

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Polska Klasyfikacja Działalności - zakładają działalność gospodarczą stajemy przed wyzwaniem: które z rodzajów działalności wybrać? PKD nie nakłada limitu, więc hulaj dusza, jednak jest jedno 'ale'...

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Jak się liczy liczbę odwiedzających serwis? Kto to jest unikalny użytkownik? Jaki program jest najlepszy do zliczania statystyk strony www? Jak porównywać odwiedziny serwisów? Odpowiedzi w materiale.

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Która czcionka jest ładniejsza, która skuteczniejsza, a którą pozycjonować pod różne systemy operacyjne? W materiale porady i doświadczenia związanych ze stosowaniem różnych rodzajów fontów.

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Czy można dodawać polskie strony www do zagranicznych (obcojęzycznych) katalogów? Może być to źródło odwiedzających nasz site, jeśli na serwisie mamy np. kilka wersji językowych.

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Dwie podobne aukcje na Allegro, bardzo podobne produkty, podobne sposoby promocji, ale jednak sprzedaż konkurenta kilka razy większa. Co zrobić aby skusić kupujących? Jak promować produkt na aukcji?

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Dlaczego czasem strona kiepsko pozycjonowana - gorsze Page Rank i Link Popularity, co więcej słabo 'wysycona' słowami kluczowymi dostaje pierwsze miejsce w wyszukiwarce? Często winna jest domena...

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Jeśli planujemy umieszczać w serwisie artykuły nie naszego autorstwa warto wiedzieć jak wygląda 'cenik'. Recz o tym jak i ile płacić autorowi za teksty, żeby wszystko odbyło się legalnie.

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Czasem klienci zanim zdecydują się na skorzystanie z usług czy produktów chcą czegoś, czego nie możemy spełnić. Jak w takiej sytuacji odmówić klientowi i nie zniechęcić go do siebie?