W materiale ocena forumowiczów serwisu AkademiaWiedzy.com. Zaproponowane zmiany dotyczą wyglądu strony, czcionek i bannera. Ponadto bonusów dla subskrybentów i koncepcji rozwoju jako portalu z wiedzą.
W materiale ocena forumowiczów serwisu AkademiaWiedzy.com. Zaproponowane zmiany dotyczą wyglądu strony, czcionek i bannera. Ponadto bonusów dla subskrybentów i koncepcji rozwoju jako portalu z wiedzą.
Nowe badanie kanadyjskich naukowców zmienia dotychczasowe zapatrywania na szybkość oceny strony przez internautę. Okazuje się bowiem, że już po krótkiej chwili kształtuje się opinia użytkownika.
Polska Klasyfikacja Działalności - zakładają działalność gospodarczą stajemy przed wyzwaniem: które z rodzajów działalności wybrać? PKD nie nakłada limitu, więc hulaj dusza, jednak jest jedno 'ale'...
Jak się liczy liczbę odwiedzających serwis? Kto to jest unikalny użytkownik? Jaki program jest najlepszy do zliczania statystyk strony www? Jak porównywać odwiedziny serwisów? Odpowiedzi w materiale.
Która czcionka jest ładniejsza, która skuteczniejsza, a którą pozycjonować pod różne systemy operacyjne? W materiale porady i doświadczenia związanych ze stosowaniem różnych rodzajów fontów.
Czy można dodawać polskie strony www do zagranicznych (obcojęzycznych) katalogów? Może być to źródło odwiedzających nasz site, jeśli na serwisie mamy np. kilka wersji językowych.
Dwie podobne aukcje na Allegro, bardzo podobne produkty, podobne sposoby promocji, ale jednak sprzedaż konkurenta kilka razy większa. Co zrobić aby skusić kupujących? Jak promować produkt na aukcji?
Dlaczego czasem strona kiepsko pozycjonowana - gorsze Page Rank i Link Popularity, co więcej słabo 'wysycona' słowami kluczowymi dostaje pierwsze miejsce w wyszukiwarce? Często winna jest domena...
Jeśli planujemy umieszczać w serwisie artykuły nie naszego autorstwa warto wiedzieć jak wygląda 'cenik'. Recz o tym jak i ile płacić autorowi za teksty, żeby wszystko odbyło się legalnie.
Czasem klienci zanim zdecydują się na skorzystanie z usług czy produktów chcą czegoś, czego nie możemy spełnić. Jak w takiej sytuacji odmówić klientowi i nie zniechęcić go do siebie?