Ocena sklepu sprzedającego artystyczne drobiazgi.
Ocena sklepu sprzedającego artystyczne drobiazgi.
Ocena bardzo interesującego serwisu oferującego dotarcie komunikatów prasowych do 23 tysięcy dziennikarzy z całego świata.
Interesująca rozmowa, w której scierają się zwolennicy i przeciwnicy korzystania z usług takich firm. Kto ma rację?
Jak się zachować, gdy klient wszedł do sklepu internetowego, wrzucił coś do koszyka, po czym opuścił sklep? Czy wysyłać mu e-maila, przypomnieć o produkcie i zapytać o powody rezygnacji?
Ocena grafiki serwisu oferującego internetowe, animowane kartki flash.
Wartościowy przykład akcji mailingowej mającej na celu znaleźć nowych współpracowników. Znajdziesz tu nie tylko konkretne informacje i efekty ale rónież wypowiedzi fachowców.
Godna uwagi dyskusja o oporach internautów przed płaceniem za dostęp do treści. Cot o za opory? Jak je poznać? A może... warto ich po prostu o to zapytać?
Właściciel firmy oferujacej usługi informatyczne pracyje nad logiem swojej firmy. Sprawdź efekty jego pracy, opinie forumowiczów i ocenę fachowców.
Interesująca dyskusja w której uczestnicy rozważają zasadność stosowania w niemal każdym wypadku oferty przesyconej persfazją i technikami NLP.
Jeżeli wiesz już wszystko o nietypowych rodzajach promocji, to nie czytaj tego postu!