Czy chciałbyś wystartować i wygrać w wyborach na radnego gminy lub powiatu?
Wyobraź sobie ile czasu, pieniędzy i wysiłku zaoszczędzisz dobrze rozplanowując i wykonując swoje działania podczas kampanii.
Cały kurs kosztuje jedynie 7,97zł i jest z 30 dniową gwarancją. Jeżeli z jakichkolwiek powodów raport nie spełni Twoich oczekiwań zwracamy Ci pieniądze.
Jednak nie sądzę, że tak się stanie, ponieważ:
- w raporcie zostały zawarte bardzo praktyczne i pomocne wskazówki. Zawierają one rady między innymi z kim konkurować, gdzie i jak. Dzięki nim ustrzeżesz się podstawowych błędów .
-wskazówki pochodzą od najlepszych marketingowców z USA (Joe Garecht) czy Witold Ferenc. Dzieki temu techniki zdobywania głosów SA przystosowane do polskich realiów.
-raport pozwoli Ci zaoszczędzić pieniędzy, czas i ludzi z których pomocy będziesz korzystał. Dowiesz się na przykład w jakim czasie przeprowadzić akcję od drzwi do drzwi. Do tego powiem Ci jak ją przeprowadzić, aby dziewięćdziesiąt parę procent wyborców na Ciebie zagłosowało. Oczywiście tych, którzy popierają Twoją partię.
-podniesiesz efektywność swoich działań co najmniej o 51%. Osiągniesz to dzięki robieniu tego w odpowiednim czasie i miejscu.
W ramach raportu dowiesz się jak:
Określić swoje mocne i słabe strony
Jakie są najczęściej popełniane błędy przez kandydatów
Co to jest przewaga konkurencyjna (lustrzane odbicie) i dlaczego jest tak ważna
Kiedy powinieneś wystartować
Jak stworzyć baner lub ulotkę
"Musisz się dowiedzieć, kto prawdopodobnie na Ciebie zagłosuje, kto tego nie zrobi na pewno, kto może to zrobić i kto się waha. Jak już masz te dane to możesz rozsądnie wydać swoje pieniądze i podnieść szanse na sukces. Czy nie lepiej jest wysłać 2 emaile do tych którzy głosowali ostatnio niż do wszystkich po kolei. Przecież wiadomo, ze w takiej sytuacji część pieniędzy się zmarnuje i liczba wydanych pieniędzy na głos będzie wyższa."
(...)
Podczas kampanii wyborczej powinieneś celować w pytanie wyborcze. To jest trochę powiązane z lustrzaną stroną.
To znaczy, że wyborcy podczas kampanii wyborczej zadają sobie pytanie, na które ty powinieneś być odpowiedzią.
Na przykład, podczas ostatniej kampanii wyborczej w USA wyborcy zadawali sobie pytanie: „Kto lepiej pokieruje naszą gospodarką? Kto ją uratuje?”. I na to pytanie lepiej odpowiedział Obama. Jednak w poprzedniej kampanii wyborczej, sześć lat temu, najczęstszym zadawanym pytaniem przez wyborców było: „ Kto lepiej będzie walczył z terroryzmem?”. I w tym momencie wygrał Bush. I co ciekawe – zarówno Obama jak i Bush odpowiadali na to samo pytanie, w obydwu kampanich.
Republikanie odpowiadali na pytanie: „Kto będzie lepiej walczył z terroryzmem?”. Natomiast demokraci też poprzednio odpowiadali na pytanie: „Kto będzie lepiej walczył z kryzysem?”, Dwie kampanie wyborcze wcześniej, ważniejsza była walka z terroryzmem, dlatego wygrali republikanie. Natomiast teraz była walka z kryzysem, dlatego wygrał Obama.
Jednak takie pytanie wyborcze powinien kreować kandydat. I dobrze by było gdy wyborca odpowiada sobie na to pytanie, żeby pojawiało się Twoje imię i nazwisko."