Jak skłonić klientów do kupowania drożej niż mogą kupić gdzie indziej? Jak podnieść ceny, aby klienci nie odeszli do konkurencji? Jak wycenić produkty, aby na nich zarabiać więcej? ..wykorzystując prostą instrukcję, którą możesz zastosować natychmiast? Wyobraź sobie sytuację, w której 100 Twoich konkurentów sprzedaje podobne produkty jak Ty. Są to popularne towary, oferuje je wielu sprzedawców i przez to ceny są coraz niższe a marże minimalne. W związku z tym na każdej transakcji zarabiasz niewiele, konkurencji przybywa z każdym dniem więc musisz stale obniżać ceny i przez to spadają Twoje zyski. Jak sądzisz: Ile potrwa, zanim staniesz pod ścianą? Jak długo możesz obniżać ceny? Jak spadną Twoje zyski przy tak niskich marżach? Skąd wtedy weźmiesz pieniądze na promocję? Czy reklama, którą kupisz sprawi, że zarobisz więcej? Prawdopodobnie ta sytuacja już Cię dotknęła, albo zmierzysz się z nią już wkrótce. Jestem tego pewien dlatego, bo konkurencja jest praktycznie w każdej branży (dziś nawet prąd można kupować od różnych sprzedawców), a ceny i zyski ciągle spadają. Tradycyjne pojęcie wyceny produktu wygląda tak: bierzemy wszystkie koszty związane z wytworzeniem i sprzedaniem produktu, dodajemy godziwy zysk i voila – mamy cenę sprzedaży. Takie podejście jest konieczne, bo trzeba pokryć koszty (np. materiałów, zakupionego towaru, wynagrodzeń, paliwa, czynszu) i zostawić pieniądze, które stanowią zysk firmy i właściciela. Bardzo szybko okazuje się jednak, że klienci wybierają produkty oferowane znacznie taniej przez konkurencję. Pół biedy, jeżeli samo zmniejszenie marży załatwi problem i klienci wrócą. Ale co w sytuacji, gdy nie ma już z czego obniżać, bo każdy grosz poniżej pewnego poziomu, byłby sprzedawaniem poniżej kosztów? Chyba nie muszę Ci mówić, że takie „zjadanie własnego ogona” to prosta droga do bankructwa. Nie marnuj swojego czasu. Dlatego, jeżeli nie jesteś osobą która: Pracuje jako sprzedawca i chce sprzedawać więcej ale drożej niż inni Wkrótce otwiera firmę i nie wie jak wycenić swoje produkty Prowadzi już firmę, ale przez dużą konkurencję musi obniżyć ceny To nie czytaj już dalej, szkoda Twojego czasu. Jeżeli jednak chcesz rozwiązać swoje problemy związane z wyceną produktów w sytuacji, kiedy konkurencja czyha wszędzie – to czytaj dalej. Tak naprawdę, to żadne problem aby sprzedawać ogromne ilości. Nie wierzysz? Wyobraź sobie, że kupujesz 1 000 żarówek energooszczędnych po 5 zł za sztukę. Za ile je sprzedasz? Jak wycenisz te żarówki? Twoja decyzja sprowadza się właściwie do 3 scenariuszy: Wariant 1 - Sprzedajesz każdą żarówkę po 1 zł. Gwarantuję Ci, że w takiej cenie rozejdą się w mgnieniu oka. Co z tego, że w ten sposób sprzedasz 1 000 żarówek, skoro stracisz na każdej 4 zł? Wariant 2 – Sprzedajesz je po 5 zł – czyli po cenie zakupu. Ale wtedy sprzedanie 1000 żarówek nie przyniesie i ani grosza zysku, a chyba nie o to chodzi? Wariant 3 – Możesz ustawić cenę wyżej np. 10 zł za sztukę, wówczas albo sprzedasz je tylko w niewielkiej ilości. Po pierwsze dlatego, że konkurencja może oferować je taniej a po drugie dlatego, bo zanim je sprzedasz w tej cenie minie wiele miesięcy i nie zarobisz na bieżące koszty utrzymania. Co wybierzesz? Jak wycenisz swoje produkty, aby zarobić jak najwięcej? Czy to w ogóle możliwe, aby mieć wysokie ceny i sprzedawać dużo? Oczywiście, że to możliwe! Mnóstwo firm tak robi, wykorzystując pewną marketingową technikę wyceny produktów. Podstawy naukowe tej techniki zostały opracowane przez naukowców z Harvard Business School, w oparciu o zachowania konsumentów, którzy stoją przed wyborem wielu podobnych produktów. Analiza, jaką błyskawicznie wykonują w głowie, pokazuje im jaki produkt mają wybrać. I wcale nie wybierają produktu najtańszego, najbardziej znanego czy najlepiej reklamowanego! Ta technika z powodzeniem wykorzystywana jest np. przez operatorów telefonii komórkowej, sklepy spożywcze, producentów nabiału, kawy, alkoholu, szkoły językowe, drukarnie i wiele innych firm! Teraz musisz postawić sobie pytanie – czy Ty też chcesz: Skłonić klientów, do kupowania Twoich produktów po wyższej cenie? Mieć wyższe ceny niż konkurencja i ZYSKIWAĆ klientów? Sprzedawać więcej, mimo wyższych cen? Jeżeli Twoja odpowiedź brzmi „Tak, chcę nauczyć się wyceniać produkty tak, aby podnosząc ceny więcej sprzedawać i zyskiwać nowych klientów” to oto, co chcę Ci zaoferować: Napisałem 13-sto stronnicowy poradnik, w którym znajdziesz instrukcję, składającą się z 9 kroków, jakie musisz wykonać aby umiejętnie podnieść ceny, zwiększyć ilość klientów, zyski i sprzedaż. Instrukcja ta zawiera szczegółowe informacje, w oparciu o przykład, jak zastosować te 9 kroków oraz inne przykłady zastosowania tej techniki. Możesz je zaobserwować na co dzień. Jest tam również link do badań naukowych (w j. angielskim) na podstawie których ta technika została opracowana. Poradnik został napisany na 13 stronach, czcionką 12 (ponad 22 tysiące znaków) więc zaręczam Ci, że nie jest to sztucznie zwiększona objętość. Prestiżowe czasopismo marketingowe „Marketing w Praktyce” umieściło na okładce mój artykuł, w którym zdradziłem niewielką część tej techniki. Gdyby to, co tam opisałem było gniotem i wyssanymi z palca bajkami, tak znana w branży gazeta nie publikowałaby tego tekstu. A to dzięki temu, że moje porady są skuteczne i pisane w przystępny sposób, są publikowane w kolejnych numerach tego miesięcznika. Jeżeli mimo to, masz wątpliwości, co do skuteczności opisanej przeze mnie techniki to dobrze. Dlatego chcę dać Ci gwarancję satysfakcji. Jeżeli w ciągu 30 dni od zakupu ta instrukcja nie zadziała, to oddam Ci pieniądze. Jeżeli chcesz: Podnosić ceny i a mimo to przyciągać do siebie klientów Sprzedawać więcej i drożej niż konkurencja Zarabiać więcej na produktach, które inni oferują taniej Kup teraz ten poradnik!

Dołącz do Jak podnieść ceny i nie stracić przy tym klientów? teraz!

Uzyskaj dostęp za 47.00 PLN

Kliknij na przycisk powyżej, aby przejść do formularza

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

Powered by
powered by IMPLE