Na ile fraz kluczowych Twoja witryna pojawiała się w Top 10 Google od czasu nawiązania współpracy z agencją. Od razu zobaczysz zmiany lub… ich brak.
Które frazy generują największy ruch w Twoim sklepie – łatwo obliczysz opłacalność pozycjonowania i stwierdzisz, o ile więcej możesz zarobić na poprawie ruchu organicznego.
Na ile fraz kluczowych Twoja witryna spadła z TOP 10 Google od czasu nawiązania współpracy z agencją.
Jak zmienił się ruch w sklepie i które źródła na niego wpływają – czy w ogóle coś się zmieniło na lepsze?
Ile w tym czasie zyskali kluczowi konkurenci – oni przejmują klientów, których Ty tracisz. Tu najlepiej widać, ile pieniędzy ucieka Ci przez palce z powodu ignorowanych przez agencję fraz.
Dla każdego źródła ruchu otrzymasz zestawienie zmiany liczby transakcji, współczynnika konwersji i średnią wartość zamówienia – będziesz wiedzieć, co jest dla Ciebie źródłem najlepszych klientów i zysków.
Które frazy spoza TOP 10 Google mogłyby przynieść Ci więcej pieniędzy – w co warto inwestować? Co mogłoby dać duże zyski małym kosztem, gdyby tylko agencja nad nimi popracowała?
Ocena profilu linków Twojej strony – sprawdzę ilość i jakość pozyskanych linków, ich wpływ na pozycje Twojej strony w Google, by upewnić się, czy jest to dla niej bezpieczne i nie skończy się spadkiem w czeluści Google.
Błędy optymalizacyjne – szybki rzut oka na błędy optymalizacyjne, powie mi, czy to tutaj warto szukać problemu w braku efektywności działań seo.