Daj mi tę MOC, tę jedną MOC...
To ciekawy fakt. Nie musisz by copywriterem by napisać skuteczny tekst sprzedażowy. To lepsze niż płacenie innym za pisanie ofert. Tylko jedno pytanie…
Zanim spędzimy razem te 5 minut, jakie zajmie Ci zapoznanie się z tą ofertą, zastanówmy się najpierw, czy to w ogóle jest dla Ciebie. Jeżeli tak zdecydujesz, dostaniesz do ręki prostą formułę pisania bardzo skutecznych ofert sprzedażowych.
Kto na TYM skorzysta?
Przykładem takiej osoby jest Sławek Gdak. Nie jest copywriterem.Nawet proste teksty zlecał innym. Zajmuje się pozycjonowaniem i co jakiś czas tworzy kursy i podręczniki na ten temat. Bardzo dobre kursy i podręczniki.
Jego problemem była słaba sprzedaż…
Nie chciał wydawać fortuny na dobrego copywritera i postanowił sam pisać oferty. Ale one nie chciały za bardzo sprzedawać. Materiał był świetny, ale konwersja słabiutka.
I tak pewnego dnia Sławek kupił prosty poradnik copywritingu, który od tej pory stał się jego przewodnikiem w pisaniu ofert. Nie stały się one nagle doskonałe! Ale jak to mówi Sławek – „bardzo dobrze sprzedawały”, a ich pisanie zajmowało mu godzinę lub dwie!
Ale to nie wszystko!
Ostatnio jedna z osób, która widziała jego oferty, zapytała go, czy pomoże w poprawieniu oferty! Był tym totalnie zaskoczony, bo wydaje mu się, że to co tworzy jest takie niezdarne…
Jeśli chcesz zobaczyć najnowszą ofertę Sławka, która nie jest idealna, ale dobrze sprzedaje – możesz wejść na stronę (ale zaraz tu wróć!): http://listamocnychprofili.pl/
Jaka jest różnica pomiędzy skutecznymi tekstami a tymi, które tylko marnują czas Twój i klientów?
Różnica jest kolosalna!
Dobry tekst potrafi sprzedawać nawet 26 razy lepiej niż słaby.Â
Wiem to, bo sam taki tekst napisałem. Klient przyszedł z ofertą o 0,7% skuteczności, a otrzymał konwersję 18,2%! Przyznasz, że to wiele zmienia?
OK, ale jak napisać taki tekst?
Musisz pamiętać, że piszesz ofertę sprzedażową.
To znaczy, że w tekście  muszą znaleźć się 4 główne elementy, które:
- Zdobędą i utrzymają uwagę klienta.
- Przekonają czytelnika, że ma przed sobą bardzo korzystną ofertę, na którą warto wydać pieniądze.
- Rozwieją w pył wszystkie jego wątpliwości, co do zakupu.
- Nakłonią do natychmiastowego działania.
Jak to nazywam sekwencją sprzedażową. Jej brak jest poważną przeszkodą w zarobieniu fortuny za pomocą ofert. Tylko ta jedna rzecz powstrzymuje klientów przed zamówieniami Twoich produktów – oferta jest za mało sprzedażowa.
Co więcej, jeśli już wiesz, że oferta musi być sekwencyjna, łatwo poprawić jej skuteczność. Bo musisz zwrócić uwagę na każdy z czterech elementów. Może się okazać, że nie sprzedajesz tak, jak chcesz, bo Twoja oferta po prostu nie przyciąga uwagi i nie zatrzymuje klienta! Â Albo brakuje jej „dopalacza”. Albo sama propozycja jest bardzo słaba i nie warta wydania pieniędzy.
To, co wygląda teraz na takie proste, w rzeczywistości wymaga ogromnej wiedzy na temat psychologii sprzedaży i funkcjonowania ludzkiego umysłu.
Ale nie martw się!
Nie musisz iść na żadne studia
by szybko zacząć pisać skuteczne teksty!
Jak to możliwe?
Podpatrzyłem jak legendarni amerykańscy copywriterzy pisali swoje najlepsze Listy Sprzedażowe. Zebrałem ich techniki i zacząłem testować w naszych, polskich warunkach.
Efekt?
Między innymi ta oferta, które po wprowadzonych przeze mnie zamianch sprzedawała 26 razy więcej, niż poprzedniczka.
I teraz w jednym miejscu zebrałem dokładnie 50 technik pisania skutecznych ofert, którymi posługiwali się najlepsi i najbardziej znani copywriterzy.
Gary Halbert, Robert Collier, Claude Hopkins, Joe Sugarman – mówią Ci coś te nazwiska? To geniusze reklamy! A więc i ich techniki muszą być Genialne.
To, co dziś przygotowałem dla Ciebie, osobiście przetestowałem – doskonale sprawdza się w naszych czasach.Â
Nie obiecuję cudów. Ale daję świetne narzędzia, które mogą te cuda sprawić. Mam nadzieję, że oddaję w dobre ręce…
To WSZYSTKO, czego potrzebujesz
do szybkiego tworzenia
skutecznej oferty lub opisu produktu
Jeśli więc chcesz szybko stworzyć opis produktu lub usługi – moja ściąga Ci w tym pomoże.
Wiele osób nie może od razu uwierzyć, że to może być takie proste.
Ale on już został sprawdzony! Zobacz, co piszą osoby, które już korzystają z tych materiałów:
- „Właśnie jestem po lekturze 50GTS2012, oczywiście jak zwykle, teksty Darka, to prawdziwa perełka dla kogoś, kto interesuje się copywritingiem. 50GTS2012 jest poradnikiem pisania tekstów sprzedażowych, są podane fajne przykłady, które moim zdaniem mają taką moc, że chce się kupić wszystko, co jest opisane w tym poradniku  Cóż tu więcej pisać, esencja copywritingu w pigułce, bez zbędnych słów, zwięźle i na temat. Każdy kto pisze teksty sprzedażowe i reklamowe powinien posiadać 50GTS2012 w swojej biblioteczce. Szczerze polecam.” JAREK 31 SIE 2012 O 8:51
- „Cóż, nie będę pisał, że kurs jest świetny, dobry i wart ceny bo to jest chyba oczywiste Każda technika jest poparta przykładem, jest to rewelacyjne. A kurs pokazuje co trzeba napisać w dobrej ofercie od A do Z. A jak ktoś po lekturze głównej by nadal nie wiedział co ma pisać to ma jeszcze 37 pytań, które ostatecznie powinny wszystko wyjaśnić. Jak dla mnie to po prostu rewelacja, do tej pory nie znalazłem lepszego źródła wiedzy o pisaniu ofert.” HUBERT 31 SIE 2012 O 15:04
- „Nareszcie konkrety, o jakie mi chodziło! I parę naprawdę genialnych technik, o jakich w codziennej rutynie niestety zdarza mi się nieraz zapominać – a szkoda. Czuję, że podręcznik będzie mi teraz często towarzyszył  ” DOROTA 3 WRZ 2012 O 0:0
- „Przeczytałam dopiero połowę, ale już napisałam kilka (wg mnie!) świetnych tekstów sprzedażowych i nagłówków, które pojawią się na okładkach naszych gazetek oraz na stronie www. Rezultaty wkrótce… Generalnie bardzo pożyteczna lektura dla każdego który COŚ sprzedaje, tylko trzeba przerobić pod swój produkt / rynek / odbiorców. ” WYDAWCA 3 WRZ 2012 O 19:07.Â
- „Tak, szczerze? Uwielbiam Cię czytać! Nigdy nie nudzisz! Teraz kolej na wprowadzenie Twoich nauk w życie.Takiej swady, talentu, naturalności z jaką to robisz nie uświadczysz nigdzie. Nic nie jest wymuszone. Techniki rozpracowane,dopasowane do obecnej sytuacji.To podręcznik dla mnie.„ FAJNYPREZENT 4 WRZ 2012 O 10:40
- „Tytuł:”50 genialnych technik sprzedaży” absolutnie nie jest przesadzony. Poradnik dotyczący pisania dobrej lepszej i jeszcze lepszej oferty wraz z załączonymi pytaniami dla lepszego wgryzienia się w temat moim zdaniem stanowi najbardziej skondensowaną „pigułkę wiedzy”. Jestem pod wielkim wrażeniem przystępnego języka oraz pouczających przykładów.” MIROSŁAWA 5 WRZ 2012 O 7:42
- „Treści w 50GTS to fantastyczne lekarstwo na wszelkie bolączki copywritera niezależnie od stażu pracy i wieku (czegoś podobnego w tak skomasowanej formie jeszcze nie było!) PS A może by tylko jeszcze jako bonus jakaś cudowna recepta (tabletka  ), pozwalająca z taką łatwością i lekkością jak Twoja (chociaż w ułamku procenta), wszystkie te GTS zastosować w praktyce  bo wbrew pozorom, nie jest to wcale takie proste…” EWAFA2 5 WRZ 2012 O 14:28
- „Od 3 lat poszukuję poradnika, który mogłabym wykorzystać do napisania skutecznej oferty sprzedażowej. Jeśli nawet udało mi się coś znaleźć, było to zbyt ogólnikowe. Nie udało mi się w żaden sposób korzystając z tych książek napisać dobrej oferty. Wreszcie trafiłam na 50GTS. To jest właśnie to czego szukałam od lat. Konkretne techniki, możliwe do zastosowania od zaraz.” BOŻENA 6 WRZ 2012 O 23:59
Przewidziałem przyszłość!
Gdy w 2012 roku tworzyłem ten poradnik, starałem się dać w nim ponadczasowe porady. Takie, które nie są związane z żadną modą lub technologią.
I dało mi się! To świetna recepta na kryzys lub – jak ktoś woli – na trudną sytuację rynkową. Teraz najbardziej potrzeba nam sprawdzonych i skutecznych technik Oto i one:Â
Poradnik składa się z 4 części:
I. PRZYCIĄGAJĄCY UWAGĘ NAGŁÓWEK – 9 bardzo konkretnych technik, w tym jedna, która może Cię lekko zaskoczyć (użyłem jej na tej stronie – czytasz to teraz, więc to działa!).
II. BARDZO KORZYSTNA OFERTAÂ – 25 niezwykłych technik, w tym przynajmniej dwie bardzo kontrowersyjne, bo w jednym z przykładów znajduje się słynne zdanie „…bo reszta tego listu będzie tylko o seksie!”
III. DOWODY – 6 gotowych do wykorzystania sposobów na to, by przekonać klientów, że spełnisz wszystkie swoje obietnice. Dwa z nich są na wypadek, gdybyś nie miał absolutnie żadnego takiego dowodu.
IV. POGANIACZE – 9 marketingowych technik na przekonanie klientówby kupili Twój produkt, nawet, jeśli go w tej chwili wcale nie potrzebują.
Stop!
OTRZYMASZ DODATKOWO NIEPUBLIKOWANE NIGDZIE DO TEJ PORY Â MATERIAŁY
Aby Ci pomóc w podjęciu korzystnej decyzji o zakupie, postanowiłem do poradnika dodać:
- Mapę Myśli ze wszystkimi technikami i przykładami. Dzięki niej jak na dłoni będziesz mieć 50 gotowych do zastosowania pomysłów na następny tekst. Musisz szybko stworzyć opis lub ofertę? Proszę bardzo, wybieraj…
- Dokładną transkrypcję mojego wykładu „Jak PISAĆ skuteczne teksty sprzedażowe?”. Dla wielu osób ten wykład to przełom, bo jak mi piszą „nareszcie wiedzą jak zabrać się za pisanie skutecznego tekstu sprzedażowego”. Teraz masz to na piśmie – 32 strony tekstu, łącznie z pytaniami i odpowiedziami, jakie padły po wykładzie.
- By jeszcze bardziej ułatwić Ci pisanie skutecznych tekstów postanowiłem dać Ci też mój osobisty zestaw 27 pytań, na podstawie którego przygotowuję oferty dla klientów. Dzięki tym pytaniom od razu WIEM, co jest najważniejsze w sprzedawanym produkcie i o czym pisać, by zdobyć zainteresowanie klienta i… zamówienie. Do tej pory tylko klienci znali te pytania, teraz Ty możesz dzięki temu ułatwić sobie pisanie skutecznych ofert.
Powiem tak, TO Ci nie zastąpi solidnego Kursu Copywritingu. Ale pomoże szybko napisać dowolny tekst.
Na co czekasz?