Analiza konkurencyjności frazy kluczowej

Wszystko poszło dobrze,

za chwilę otrzymasz dostęp do bezpłatnego video na temat pozycjonowania, zanim jednak to do Ciebie przyjdzie, mam dla Ciebie wyjątkową propozycję:


Tylko raz ją zobaczysz, więc sprawdź to uważnie.

Za chwilę dowiesz się, dlaczego agencje SEO mnie nie cierpią, a klienci uwielbiają moje materiały edukacyjne.

Sprawa jest prosta – ja dzielę się wiedzą, a agencje SEO każą klientom płacić za niewiedzę.

Gdyby klienci wiedzieli, jakie to wszystko jest proste – nie traciliby tyle czasu ani pieniędzy.

Nawet, jeśli nie jesteś klientem agencji, też płacisz za swoją niewiedzę.

A ja pomogę Ci to zmienić. Chcesz?

Nie ma nic gorszego, niż „robić” SEO bez solidnej analizy konkurencji. Przez to tracisz kasę i czas na nieskuteczne działania. I klientów, bo idą do konkurencyjnych serwisów i sklepów.

Co daje porządna analiza konkurencji?
  1. Wiesz, na jakie słowa i frazy nie ma sensu się pozycjonować – unikasz strat!
  2. Wiesz, dzięki jakim metodom konkurencja znalazła się w TOP3 – możesz zrobić to samo!
  3. Wiesz, jakie słowa i frazy będą dla Ciebie Żyłą Złota – małym kosztem podniosą Ci pozycje.
Co dla Ciebie mam?

Jakiś czas temu przeprowadziłem webinar do którego dostęp miało tylko kilkadziesiąt osób, podczas którego pokazałem:
  • jak wyszukiwać najmniej konkurencyjne frazy kluczowe,
  • jak wybierać te najbardziej odpowiednie do pozycjonowania,
  • jak za pomocą 6 prostych sposobów zbadać konkurencyjność frazy kluczowej i zaoszczędzić czas i pieniądze na jej pozycjonowaniu,
  • jak analizować linki Twojej konkurencji, aby dowiedzieć się z jakiś źródeł pozyskuje linki,
  • pokażę Ci też case study analizy linków konkurencji i 8 konkretnych metod pozyskiwania linków.
Nagranie kosztuje 47 zł, natomiast raz w życiu masz możliwość zamówienia tego nagrania za 10 zł.

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle