Crowdfunding 101: Jak zebrałem 30.000 zł dni na realizację pomysłu biznesowego w 21 dni?

Shuttout na PolakPotrafiJa przeprowadzić z sukcesem w Polsce kampanię zbiórki społecznościowej (crowdfunding)? W trakcie tego szkolenia on-line Mateusz Chłodnicki pokaże Ci od kuchni cały proces przygotowania i prowadzenia kampanii crowdfundingowej, która zakończyła się dla niego dużym sukcesem.

Mateusz ChłodnickiMateusz Chłodnicki to pomysłodawca projektu Shuttout.com, który z sukcesem zakończy 11 czerwca kampanię na PolakPotrafi.pl (do środy włącznie możesz jeszcze wesprzeć Mateusza). W ciągu 21 dni zebrał w ten sposób 30 tysięcy na realizację serwisu, a gdy pisze te słowa jest już blisko 47 tysięcy.

Mateusz jest też pomysłodawcą popularnego wydawnictwa Złote Myśli.

Plan szkolenia:

  1. Czym jest CROWDFUNDING?
  2. Od czego zacząć?
    1. pomysł
    2. zespół
    3. demo / prototyp
    4. społeczność
  3. Przed startem kampanii crowdfundingowej przygotowania
    1. kluczowe elementy
    2. na czym się skupić
    3. ile czasu potrzebujesz
    4. kogo potrzebujesz
    5. 3-2-1 start
  4. W trakcie trwania kampanii
    1. co jest skuteczne
    2. jak zwiększać zasięg kampanii
    3. zainteresowanie mediów
    4. patronaty
    5. patroni
  5. Po zakończeniu kampanii
    1. rozliczenie
    2. realizacja celu

O projekcie:

Darmowy fragment szkolenia - czym jest crowdfunding?:

Zapisy wstrzymane

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle