Niedawno rozmawiając na temat zastosowania Facebook’a w biznesie z właścicielem lokalnej, stylowej restauracji usłyszałem „Facebook nie działa”. Rzeczywiście tak może być, jeśli nie wiemy jakie reguły nim rządzą. Co prezentuje użytkownikom w pierwszej kolejności od czego to zależy. Możemy też nic nie widzieć o narzędziach komercyjnego prezentowania reklamy.
W rękach spranego biznesowego użytkownika może jednak wspomagać sprzedaż za duże pieniądze. I to właśnie szczególnie w przypadku lokalnej firmy, gdzie docieranie do klienta jest dość proste i tanie.
Ale… od czego zacząć swoją biznesową obecność na FB, aby nie stwierdzić ze znichęceniem w głosie, że „nie działa”?
Zainwestuj dziś tylko 29 zł w podstawowe szkolenie i zacznij działać w nowej dla Ciebie przestrzeni. Zatroszcz się o swoje zyski teraz!
Profil, a Fanpage. Polski Facebook według Sotrender marzec 2016. Raporty branżowe na
przykładzie: IT Elektronika. Zaangażowanie użytkowników. Profil i FB… Co warto publikować?
Edge Rank. Zwiększanie zasięgu… „technicznie” Format, powiadomienia, linki. Zwiększanie zasięgu…
„technicznie” wydarzenia. Zwiększanie zasięgu… metamorfozy, monitoring i linki. Zwiększanie zasięgu… „technicznie” grupy (powiadomienia). Zwiększanie darmowego zasięgu…
„styl” śmiech (?), zadania, pytania, konkursy. Narzędzia „business”. Podstawy działań płatnych
Menadżer reklam. Cel – strona www. Utworzenie pixel’a konwersji. Podstawy działań płatnych.
Power Editor Cel – pozyskanie adresu email. Wybór adresata reklamy. Wygląd formularza. Narzędzia wspomagające kampanie FB.
absolwent wydziału Informatyki i Zarzadzania Politechniki Wrocławskiej. Doradza w zakresie infrastruktury, narzędzi i bezpieczeństwa IT w firmach. Posiada 19 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia różnego rodzaju programów edukacyjnych, na różnych szczeblach kształcenia. Dydaktykę zawsze łączył z praktyką. Właściwie z technologiami IT związał swoją drogę zawodową prowadząc firmę wdrożeniową, pracując jako informatyk, a następnie administrator systemów informatycznych (obecnie dużej grupy kapitałowej). Jest autoryzowanym inżynierem systemowym i trenerem technologii Microsoft (Microsoft Certified Trainer, MCSE, Microsoft Certified IT Professional, Microsoft Certified Solutions Associate). Prowadzi zajęcia na Uczelniach biznesowych. Współautor Biblii e-biznesu 2, twórca i kreator projektu easyITsecurity.pl, przybliżającego w sposób przystępny wiedzę z dziedziny bezpieczeństwa technologii IT. EasyITsecurity.pl to konsultacje i szkolenia stacjonarne oraz elektroniczne pozwalające zmniejszyć do minimum ryzyko biznesowe wykorzystania narzędzi IT.