Facebook Bot Expert

Formularz

Z tego kursu dowiesz się jak za pomocą BOTÓW na Facebooku budować taniej i szybciej listę potencjalnych klientów, automatyzować sprzedaż i wysyłać „mailingi” na Messengera osiągając otwieralnością nawet 98%



Cześć, z tej strony Mirosław Skwarek,

podobnie jak ty byłem sfrustrowany niedocierającymi e-mailami, coraz niższą otwieralnością i czasem, który mijał od wysłania mailingu do pierwszej reakcji klientów.

Z drugiej strony znałem potencjał Facebooka i Messengera (W Polsce używa ich 90% internautów). Zauważyłem, że coraz więcej rozmów i sprzedaży, które finalizuję prowadziłem za pomocą Messengera. 

Gdy zacząłem się zastanawiać, dlaczego jest to coraz bardziej popularne narzędzie, odpowiedź zawierała się w dwóch słowach – szybkość i wygoda. Smartfona mamy cały czas przy sobie, laptopa czy komputer stacjonarny nie towarzyszy nam w kolejce, czy podczas stania w korku. Za pomocą Messenger możemy błyskawicznie odpisać klientowi i dopiąć transakcję.


MESSENGER JEST W POLSCE 2 X BARDZIEJ POPULARNYM NARZĘDZIEM NIŻ GMAIL I SKYPE RAZEM WZIĘCI…


Dochodzi do tego jeszcze inny argument. Polacy uwielbiają Messsengera. W obecnej chwili ponad 90% polskich internautów w wieku 15-54 lat korzysta z Facebooka, a co za tym idzie możesz napisać do nich na messengerze.

Co, gdyby móc zbudować listę „mailingową” na Facebooku i móc docierać do ponad 90% polskich internautów bez filtrów, blokad i ograniczeń, które nakładają serwisy pocztowe?

Pomyśl co stało by się z Twoją sprzedażą gdyby

  • Twoje e-maile nie lądowały w spamie

  • Gmail nie wrzucałby ich do Ofert

  • Otwieralność twoich e-maili skoczyłaby do 98%

  • Mógłbyś w ciągu 60 sekund dotrzeć do 30% odbiorców

  • W łatwy sposób mógłbyś zmieniać fanów w subskrybentów

  • Budowałbyś listę 2x razy szybciej niż dotychczas

  • Koszt pozyskania leada mógłby spaść nawet o 70%
Jak zwiększyć otwieralność wiadomości nawet do 98% i zacząć znowu sprzedawać jak w latach świetności list mailingowych?

To tylko część korzyści, które dają boty na facebooku. Ja używam narzędzia Manychat i gdy pierwszy raz wysłałem mailing do swojej listy messengerowej, nie mogłem uwierzyć w statystyki otwarć. Przecierałem oczy i pisałem do znajomych marketerów o 23.00 ciesząc się jak dziecko. Oto statystyki moje i moich klientów:


Dlatego, jeżeli chcesz wrócić do gry, zwiększyć otwieralność e-maili i budować listę 2 razy szybciej to nie możesz przejść obok zjawiska, jakim są BOTY NA FACEBOOKU.

Możesz oczywiście zrobić wszystko samodzielnie i popełnić dużo błędów, które kilka osób przypłaciło „banem”na Facebooku albo możesz wybrać inną drogę, założyć bota w mniej niż 30 minut z moim kursem Facebook BOT Expert.


Zobacz jak za pomocą BOTa ManyChat Twoją wiadomość zobaczy 20% listy po 120 sekundach od wysyłki:

Testuję to narzędzie prawie od roku. Za jego pomocą rozwiązałem setki problemów moich klientów, którym pomogłem ustawić bota w

przeróżnych branżach takich jak motywacji, coaching, finanse, sklep internetowy czy SEO


Lista messengerowa zbudowana w branży dietetycznej


Branża motywacyjna


Branża ubezpieczeniowa


Wynik 7 dni z płatnej reklamy FB


Jeżeli chcesz zwiększyć sprzedaż za pomocą botów na facebooku zamów swoją kopię teraz.

Co zawiera kurs?
W kursie znajdziesz:

9 modułów VOD

64 nagrania z instrukcjami wideo

Nagranie z webinaru


Oto program szkolenia:

Moduł 1. Poznajemy boty na facebooku

  • Wstęp
  • Co to jest bot facebooka  i co możesz za jego pomocą zrobić?
  • Jakie funkcje oferuje manychat - omówienie narzędzia
  • Jak bezpiecznie używać bota facebooka i nie dostać bana

Moduł 2. Zakładamy konto i tworzymy pierwszego bota

  • Zaczynamy budować listę 
  • Założenie bota i podstawowa konfiguracja
  • Zakładamy bota dla Twojego Fanpage
  • Jak ustawić bota na manychat - zakładka settings i podstawowe ustawienia
  • Jak w mniej niż 10 minut zautomatyzować komunikację z klientami na Manychat


      Moduł 3. Budujemy listę 1000 potencjalnych klientów


      • Jak zdobyć Pierwsze 1000 osób na liście messengerowej
      • 203 osoby na liście messengerowej w 14 dni, czyli jak zainstalować popup
      • Dodajemy statyczne elementy na stronę Sklep lub blog na wordpress
      • Instalujemy button manychat na własnym landing page - stronie lądowania
      • Tworzymy Strony przechwytujące  o wysokiej skuteczności
      • Jak w prosty sposób dodać subskrybenta po kliknięciu w link
      • Jak budować listę z linku na Facebookowych grupach
      • Jak budować listę z linku na Allegro
      • Jak budować listę z linku na BLOGU
      • Budowanie listy messengerowe za pomocą komentarzy na Facebooku
      • Budowanie listy messengerowe za pomocą kodu JSON, czyli tanie leady z Facebook Ads
      • Case study REKLAMA JSON - moje efekty po 14 godzinach
      • Budowanie listy klientów za pomocą nowinek technicznych - kod QR messengera
      • Jak zeskanować Kod QR
      • CASE STUDY Jak stworzyć reklamę na facebooku za pomocą Kodu QR MESSENGERA
      • Jak budować listę messengerową za pomocą Facebook ADS
      • Jak przenieść listę mailingową do manychat?
      • Jak przenieść fanów z Fanpage do manychat?
      • Jak przenieść followersów z Instagrama  do manychat?
      • Case Study: Jak zbudowaliśmy listę na 1032 osoby w około 3 miesiące


        Moduł 4. Zaczynamy zwiększać sprzedaż za pomocą bota – piszemy i wysyłamy wiadomości

        • Wysyłamy wiadomość do naszej listy messengerowej
        • Piszemy i wysyłamy pierwszą wiadomość
        • Genialna segmentacja list subskrybentów
        • Jak edytować kontakty
        • 11 elementów, które możesz wysłać swoim odbiorcom na messengera
        • Jak stworzyć symulację - pisania przez ciebie kolejnej wiadomości
        • Jak dodać quiz lub interaktywne menu do wiadomości
        • Jak wysłać wiadomość osobom, które mają imieniny w danym dniu
        • Jak wysłać wiadomość tylko do kobiet lub tylko do mężczyzn
        • Jak wykluczyć osoby, które kupiły dany produkt


          Moduł 5. Automatyzacja - Automatyzujemy Bota i ustawiamy sprzedającą kolejkę w autoresponderze


          • Tworzenie interaktywnego menu w messengerze
          • Przykłady ustawień dla ecommerce
          • Przykład ustawień w branży ubezpieczeń i sprzedaż kont w banku
          • Przykład ustawień w branży MLM
          • Przykład ustawień w branży szkoleniowej
          • Jak zdobywać klientów na coaching za pomocą bota na Facebooku
          • Automatyczne powiadamianie o wpisie na Fanpage, umieszczonym filmie na YouTube czy wpisie na blogu lub Facebooku
          • Jak ustawić autoodpowiedź w taki sposób, żeby nie być posądzonym o stosowanie bota?
          • Automatyzacja obsługi klienta, czyli różne odpowiedzi po wpisaniu różnych zapytań?
          • USTAWIENIE Autorespondera utrzymującego relacje z automatu
          • Jak zaplanować kolejkę w autoresponderze bota?
          • Podstawowe różnice pomiędzy autoresponderem na liście mailingowej a botem
          • Tagowanie i elementy Marketing Automation w ManyChat
          • Jak i gdzie analizować statystyki autorespondera ManyChat?


            Moduł 6. Zarządzamy wiadomościami

            • Zarządzanie treścią i wiadomościami
            • Jak kopiować stworzone już kolejki i wiadomości


              Moduł 7. Kampania z partnerami

              • Jak zorganizować kampanię JV i podwoić ilość osób na listach messengerowych


                Moduł 8. Najczęstsze pytania i odpowiedzi


                • Co zrobić, gdy zapisują się nieaktywne osoby tzw. Martwe dusze
                • Jak sprawdzić skąd się zapisują subskrybenci, czyli które narzędzi budowania listy są najskuteczniejsze?
                • Jak sprzedawać za pomocą ManyChat – Case Study na 6 238 złotych w 2 h na ruchu z Bota
                • Co zrobić, gdy nasz bot nie działa?
                • Jak usuwać subskrybentów?


                Moduł 9. Webinar: Jak ustawić BOTa na Facebooku




                © Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

                forked from Moodle