Cześć, z tej strony Mirosław Skwarek,
podobnie jak ty byłem sfrustrowany niedocierającymi e-mailami, coraz niższą otwieralnością i czasem, który mijał od wysłania mailingu do pierwszej reakcji klientów.
Z drugiej strony znałem potencjał Facebooka i Messengera (W Polsce używa ich 90% internautów). Zauważyłem, że coraz więcej rozmów i sprzedaży, które finalizuję prowadziłem za pomocą Messengera.
Gdy zacząłem się zastanawiać, dlaczego jest to coraz bardziej popularne narzędzie, odpowiedź zawierała się w dwóch słowach – szybkość i wygoda. Smartfona mamy cały czas przy sobie, laptopa czy komputer stacjonarny nie towarzyszy nam w kolejce, czy podczas stania w korku. Za pomocą Messenger możemy błyskawicznie odpisać klientowi i dopiąć transakcję.
MESSENGER JEST W POLSCE 2 X BARDZIEJ POPULARNYM NARZĘDZIEM NIŻ GMAIL I SKYPE RAZEM WZIĘCI…
Dochodzi do tego jeszcze inny argument. Polacy uwielbiają Messsengera. W obecnej chwili ponad 90% polskich internautów w wieku 15-54 lat korzysta z Facebooka, a co za tym idzie możesz napisać do nich na messengerze.
Co, gdyby móc zbudować listę „mailingową” na Facebooku i móc docierać do ponad 90% polskich internautów bez filtrów, blokad i ograniczeń, które nakładają serwisy pocztowe?
Pomyśl co stało by się z Twoją sprzedażą gdyby
- Twoje e-maile nie lądowały w spamie
- Gmail nie wrzucałby ich do Ofert
- Otwieralność twoich e-maili skoczyłaby do 98%
- Mógłbyś w ciągu 60 sekund dotrzeć do 30% odbiorców
- W łatwy sposób mógłbyś zmieniać fanów w subskrybentów
- Budowałbyś listę 2x razy szybciej niż dotychczas
- Koszt pozyskania leada mógłby spaść nawet o 70%
Jak zwiększyć otwieralność wiadomości nawet do 98% i zacząć znowu sprzedawać jak w latach świetności list mailingowych?
To tylko część korzyści, które dają boty na facebooku. Ja używam narzędzia Manychat i gdy pierwszy raz wysłałem mailing do swojej listy messengerowej, nie mogłem uwierzyć w statystyki otwarć. Przecierałem oczy i pisałem do znajomych marketerów o 23.00 ciesząc się jak dziecko. Oto statystyki moje i moich klientów:
Dlatego, jeżeli chcesz wrócić do gry, zwiększyć otwieralność e-maili i budować listę 2 razy szybciej to nie możesz przejść obok zjawiska, jakim są BOTY NA FACEBOOKU.
Możesz oczywiście zrobić wszystko samodzielnie i popełnić dużo błędów, które kilka osób przypłaciło „banem”na Facebooku albo możesz wybrać inną drogę, założyć bota w mniej niż 30 minut z moim kursem Facebook BOT Expert.
Zobacz jak za pomocą BOTa ManyChat Twoją wiadomość zobaczy 20% listy po 120 sekundach od wysyłki:
Testuję to narzędzie prawie od roku. Za jego pomocą rozwiązałem setki problemów moich klientów, którym pomogłem ustawić bota w
przeróżnych branżach takich jak motywacji, coaching, finanse, sklep internetowy czy SEO
Lista messengerowa zbudowana w branży dietetycznej
Branża motywacyjna
Branża ubezpieczeniowa
Wynik 7 dni z płatnej reklamy FB
Jeżeli chcesz zwiększyć sprzedaż za pomocą botów na facebooku zamów swoją kopię teraz.
Co zawiera kurs?
W kursie znajdziesz:
9 modułów VOD
64 nagrania z instrukcjami wideo
Nagranie z webinaru
Oto program szkolenia:
Moduł 1. Poznajemy boty na facebooku
- Wstęp
- Co to jest bot facebooka i co możesz za jego pomocą zrobić?
- Jakie funkcje oferuje manychat - omówienie narzędzia
- Jak bezpiecznie używać bota facebooka i nie dostać bana
Moduł 2. Zakładamy konto i tworzymy pierwszego bota
- Zaczynamy budować listę
- Założenie bota i podstawowa konfiguracja
- Zakładamy bota dla Twojego Fanpage
- Jak ustawić bota na manychat - zakładka settings i podstawowe ustawienia
- Jak w mniej niż 10 minut zautomatyzować komunikację z klientami na Manychat
Moduł 3. Budujemy listę 1000 potencjalnych klientów
- Jak zdobyć Pierwsze 1000 osób na liście messengerowej
- 203 osoby na liście messengerowej w 14 dni, czyli jak zainstalować popup
- Dodajemy statyczne elementy na stronę Sklep lub blog na wordpress
- Instalujemy button manychat na własnym landing page - stronie lądowania
- Tworzymy Strony przechwytujące o wysokiej skuteczności
- Jak w prosty sposób dodać subskrybenta po kliknięciu w link
- Jak budować listę z linku na Facebookowych grupach
- Jak budować listę z linku na Allegro
- Jak budować listę z linku na BLOGU
- Budowanie listy messengerowe za pomocą komentarzy na Facebooku
- Budowanie listy messengerowe za pomocą kodu JSON, czyli tanie leady z Facebook Ads
- Case study REKLAMA JSON - moje efekty po 14 godzinach
- Budowanie listy klientów za pomocą nowinek technicznych - kod QR messengera
- Jak zeskanować Kod QR
- CASE STUDY Jak stworzyć reklamę na facebooku za pomocą Kodu QR MESSENGERA
- Jak budować listę messengerową za pomocą Facebook ADS
- Jak przenieść listę mailingową do manychat?
- Jak przenieść fanów z Fanpage do manychat?
- Jak przenieść followersów z Instagrama do manychat?
- Case Study: Jak zbudowaliśmy listę na 1032 osoby w około 3 miesiące
Moduł 4. Zaczynamy zwiększać sprzedaż za pomocą bota –
piszemy i wysyłamy wiadomości
- Wysyłamy wiadomość do naszej listy messengerowej
- Piszemy i wysyłamy pierwszą wiadomość
- Genialna segmentacja list subskrybentów
- Jak edytować kontakty
- 11 elementów, które możesz wysłać swoim odbiorcom na messengera
- Jak stworzyć symulację - pisania przez ciebie kolejnej wiadomości
- Jak dodać quiz lub interaktywne menu do wiadomości
- Jak wysłać wiadomość osobom, które mają imieniny w danym dniu
- Jak wysłać wiadomość tylko do kobiet lub tylko do mężczyzn
- Jak wykluczyć osoby, które kupiły dany produkt
Moduł 5. Automatyzacja - Automatyzujemy Bota i ustawiamy sprzedającą kolejkę w autoresponderze
- Tworzenie interaktywnego menu w messengerze
- Przykłady ustawień dla ecommerce
- Przykład ustawień w branży ubezpieczeń i sprzedaż kont w
banku
- Przykład ustawień w branży MLM
- Przykład ustawień w branży szkoleniowej
- Jak zdobywać klientów na coaching za pomocą bota na
Facebooku
- Automatyczne powiadamianie o wpisie na Fanpage, umieszczonym
filmie na YouTube czy wpisie na blogu lub Facebooku
- Jak ustawić autoodpowiedź w taki sposób, żeby nie być
posądzonym o stosowanie bota?
- Automatyzacja obsługi klienta, czyli różne odpowiedzi po
wpisaniu różnych zapytań?
- USTAWIENIE Autorespondera utrzymującego relacje z automatu
- Jak zaplanować kolejkę w autoresponderze bota?
- Podstawowe różnice pomiędzy autoresponderem na liście
mailingowej a botem
- Tagowanie i elementy Marketing Automation w ManyChat
- Jak i gdzie analizować statystyki autorespondera ManyChat?
Moduł 6. Zarządzamy wiadomościami
- Zarządzanie treścią i wiadomościami
- Jak kopiować stworzone już kolejki i wiadomości
Moduł 7. Kampania z partnerami
- Jak zorganizować kampanię JV i podwoić ilość osób na listach messengerowych
Moduł 8. Najczęstsze pytania i odpowiedzi
- Co zrobić, gdy zapisują się nieaktywne osoby tzw. Martwe dusze
- Jak sprawdzić skąd się zapisują subskrybenci, czyli które narzędzi budowania listy są najskuteczniejsze?
- Jak sprzedawać za pomocą ManyChat – Case Study na 6 238 złotych w 2 h na ruchu z Bota
- Co zrobić, gdy nasz bot nie działa?
- Jak usuwać subskrybentów?
Moduł 9. Webinar: Jak ustawić BOTa na Facebooku