Szanowni Państwo,
w celu uniknięcia Państwa problemów z funduszem instytucji kultury po zmianach przepisów, prezentujemy nasze wideo-szkolenie:
"Jak poradzić sobie z funduszem instytucji kultury".
To pierwsze na rynku wideo-szkolenie skierowane przede wszystkim do głównych księgowych oraz pracowników działów finansowo - księgowych instytucji kultury !!!
Aktualny stan prawny: 30 listopada 2015 r.!!!
Szkolenie to zostało przygotowane, aby pomóc Państwu w wycenie funduszu instytucji kultury na dzień 31. grudnia 2015 r. po zmianach zasad gospodarki finansowej instytucji kultury, wprowadzonych ustawą z dnia 5 sierpnia 2015 r. o zmianie ustaw regulujących warunki dostępu do wykonywania niektórych zawodów.
Podczas szkolenia omówione zostały następujące zagadnienia:
1) omówienie zmian w przepisach dotyczących funduszu instytucji kultury,
2) konieczne przeksięgowania,
3) utworzenie dodatkowych kont księgowych,
4) omówienie przepisów przejściowych dot. rozliczania międzyokresowych przychodów,
5) informacja o zmianach w ustawie o rachunkowości, wprowadzonych ustawą o zmianie ustawy o rachunkowości oraz niektórych innych ustaw z 23.07.2015 r. (Dz. U. Z 2015 r. poz. 1333) oraz możliwość ich zastosowania do sprawozdania finansowego za 2015 r.,
6) omówienie problemu mienia wydzielonego instytucji kultury w dacie utworzenia oraz ustalenie jego wartości w odniesieniu do wymogów z ustawy o gospodarce nieruchomościami,
7) sposoby zwiększenia i zmniejszenia funduszu instytucji kultury,
8) funkcjonowanie funduszu rezerwowego,
9) ewidencja zakupu środków trwałych sfinansowanych z dotacji celowe i otrzymanych nieodpłatnie w odniesieniu do amortyzacji z uwzględnieniem rozliczeń międzyokresowych przychodów.
Autor szkolenia:
Piotr Wieczorek – wieloletni trener prowadzący szkolenia zarówno dla państwowych, jak i samorządowych jednostek sektora publicznego; specjalista ds. rachunkowości i zarządzania ryzykiem, audytor wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością wg Normy ISO 9001-2008, praktyk kontroli z wieloletnim doświadczeniem (5% wydatków, kontrole kompleksowe jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, instytucji kultury, niepublicznych jednostek oświatowych), były pracownik jednostek sektora finansów publicznych, ekspert portalu: ekspertbeck.pl (portal o finansach, księgowości, kadrach, BHP, zamówieniach publicznych), autor i współautor licznych publikacji m.in. dla: „Beck Info Biznes - Specjalistyczne publikacje dla firm i instytucji” Wydawnictwa C.H. Beck, INFOR Ekspert, INFOR.PL, miesięcznika "Finanse Publiczne", miesięcznika "Poradnik Instytucji Kultury", biuletynu służb księgowych "Monitor RB”, Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego; członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego; niezależny ekspert w zakresie organizacji rachunkowości zgodnej ze standardami rachunkowości i kontroli z uwzględnieniem aspektów prawnych i merytorycznych, podejmujący trudne tematy. Prowadzi szkolenia m.in. z zakresu:
rachunkowości budżetowej,
sprawozdawczości budżetowej i finansowej,
funkcjonowania przedsiębiorstw wodno-kanalizacyjnych, weryfikacji taryf,
kontroli zarządczej,
inwentaryzacji,
sposobów dokumentowania różnych zdarzeń i czynności, związanych rachunkowością i kontrolą,
zarządzania projektami.
Do każdego szkolenia materiał dodatkowy GRATIS!
Po
zakupie szkolenia, będziecie mogli Państwo pobrać
na twardy dysk materiał video w formacie mp4 i materiał dodatkowy w
formacie PDF.